Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor store erdisse øvingene/hvor lang tid bruker man i snitt på en? Et par timer eller noe?

7979548[/snapback]

Noen tar et par timer, noen tar det dobbelte. Det er ikke stress å få dem ferdig om man jobber effektivt og regelmessig, men det er ikke gøy å ta skippertak på øvinger. Dritkjedelige fag som ExPhil gjør at øvingene gjerne tar ganske lang tid, men det er vel 2-3 stk i løpet av et semester.

Lenke til kommentar

Neste uke blir deilig. Da skal jeg ta igjen en del der jeg ligger etter av fagstoff, d.v.s. Fysikk og delvis Dig.Tek. Ellers satser jeg på å få trenet litt, og det som er igjen av tid da skal jeg bruke til generell avslapning. Målet med tiltaksuka er i hovedsak å få litt god samvittighet, i stedet for å bare gjøre ingenting fornuftig hjemme (i Oslo) :)

Lenke til kommentar
medisin for ikke-medisinere er uhyre enkelt. Alt jeg gjorde var å google etter svar til de obligatoriske flervalgsoppgavene, samt å lese på gamle eksamensoppgaver i et par-tre timer natta før eksamen. Resultat: 62,5% og ikke 65%. Med andre ord: Det skal ikke så mye til for å stå (selv om jeg ikke gjorde det).

 

Siden det ikke er konteeksamen i emnet, må jeg da melde meg opp på vanlig vis?

7761340[/snapback]

 

hei du som fikk svar til de obligatoriske flervalgsoppgavene ved å søke i google. Har du ennå den linken ?

Lenke til kommentar

medisin for ikke-medisinere er uhyre enkelt."" Alt jeg gjorde var å google etter svar til de obligatoriske flervalgsoppgavene,"" samt å lese på gamle eksamensoppgaver i et par-tre timer natta før eksamen. Resultat: 62,5% og ikke 65%. Med andre ord: Det skal ikke så mye til for å stå (selv om jeg ikke gjorde det).

 

 

Har du denne linken ?

Lenke til kommentar

Nå viser det seg endelig at Institutt for matematiske fag kommer med en rettelse angående feil på sensur på matte 1 for data og komtek.

Ved sensurering av eksamen i TMA4100 haust 2006 ved linjene MTDT og

MTKOM har det blitt gjort ein feil som har ført til at 44 studentar

står oppførde på sensurlista med for dårleg karakter. Institutt for

matematiske fag beklagar dette på det sterkaste. Sensurlistene er no

blitt retta. Studentar som skal ha ny karakter får særskilt e-post om

dette.

 

Med helsing

 

John Tyssedal

(fungerande instituttleiar)

 

Selv ble jeg satt opp fra C til B :D

Glad feilen ble oppdaget...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...