Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Skal ikke snakke stygt om systemet til Ystenes altså. Vi var vel ~300 som tok kjemi, alle fikk sin personlige kommentar med hva vi burde bli bedre på og at det var synd det ikke gikk bedre i det etc. Veldig hyggelig!

 

Nei, for all del :) Han rettet alle våre besvarelser sist nå på noen timer (deltest). Han må bruke veldig mye tid på oss, det er jo bra! Han bryr seg jo tydeligvis om at vi skal skjønne ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske så fult, spørs sikkert litt når på døgnet du er der. Har hørt at mellom 15.00-17.00 er det proppa med folk. Jeg trener som regel mellom 21.00 og 22.30 en plass og da går det an, men det er fortsatt en del folk der noen dager... Man må ofte vente på aparatene man vil bruke noen minutter

 

edit: fixed klokkeslett

 

Det blir mindre og mindre utover nå. Men har du mulighet, så vær ferdigtrent til klokken 14:00. Utover det begynner folk å komme, og spesielt mellom 15:00 - 20:00 bruker det å være ganske fullt. Portalen er jo også åpen da, og det er kun for studenter! :)

 

Har skjeldent muligheten til å trene så tidlig siden jeg som regel sover til 1-2 :innocent:

Sitter som regel oppe for lenge med lekser 'n' stuff, så døgnrytma mi er fucked up... Får prøve på å få inn noe bedre rytme neste semester :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sitter på NTNU-nett og facebook f.eks fungerer ikke. Får heller ikke kontakt med EFnet, skype, msn. :(

 

Jeg er også på NTNU-nett, og alt virker som fjell. Streamer United som herjer i CL atm :)

 

1-0 mot et lag jeg aldri har hørt om! Nice.

 

Hvis du ikke har hørt om o'mektige Otelul Galati så tror jeg det er best du begynner å ta deg pauser fra all surringa på sentralbygget og skaffer deg et liv!!!?!?!!!!!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...