Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Hørt om finn.no?

Svarer du meg? I så fall må du nok lese posten min igjen. Spurte etter noe som er spesifikt for studenter i trondheim. :)

 

Vel, uansett har finn.no størst markedsandel i alle segmenter, det finnes ikke noen grunn for en student å legge ut noe for salg et annet sted enn finn. Pensumbøker på ibok.no er unntaket. Hvis det er viktig for deg å selge til en student ville jeg prøvd itorg eller massemelding på itslearning, men hvis du vil ha mest mulig penger er det jo bedre å selge på finn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg er i hvert fall en av de få idiotene som irriterer seg over å få en og annen melding på It's learning. Det kommer jaggu nok meldinger om ikke random folk skal bruke det til å reklamere for ting. Jeg synes det samme om de som sender til e-postlistene som tilhører hele klassetrinn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jo mer enn noe annet en prinsippsak. Siden det både er mot IT-reglementet og irriterer meg, i den form at jeg faktisk får varsling på mobilen, så ser jeg ingen grunn til å akseptere det. Og om det, grøss og gru, skulle bli akseptert, så vil det automatisk føre til at mange flere tar i bruk metoden. Det betyr mange flere meldinger, mange flere e-poster og mange flere varslinger i tide og utide om ting jeg ikke har interesse av. Er det greit? Jeg synes faktisk ikke det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er helt greit at du ikke synes det er OK, i alle fall så lenge du klarer å forklare hvorfor du har det synspunktet du har.

 

Ellers tviler jeg på at det ville vært så veldig mange flere som hadde benyttet seg av det. Hadde det vært slik at folk så på det som en tjeneste man kunne utnytte så ville det vært langt flere tilfeller på masseutsendelser ved "feiltagelser" (osv) allerede i dag, men det er det jo ikke.

Lenke til kommentar

Ganske så fult, spørs sikkert litt når på døgnet du er der. Har hørt at mellom 15.00-17.00 er det proppa med folk. Jeg trener som regel mellom 21.00 og 22.30 en plass og da går det an, men det er fortsatt en del folk der noen dager... Man må ofte vente på aparatene man vil bruke noen minutter

 

edit: fixed klokkeslett

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Tror faktisk han gjør det selv + sammenligner håndskriftene fra tidligere prøver (har jeg hørt)

Jeg har hørt at han på et eller annet tidspunkt lagde en karakterstatistikk som tok høyde for utdannelsen til studentenes foreldre. Da snakker vi ikke akkurat anonyme besvarelser. Personlige kommentarer til eksamensresultatet får man visst også, har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Tror faktisk han gjør det selv + sammenligner håndskriftene fra tidligere prøver (har jeg hørt)

Jeg har hørt at han på et eller annet tidspunkt lagde en karakterstatistikk som tok høyde for utdannelsen til studentenes foreldre. Da snakker vi ikke akkurat anonyme besvarelser. Personlige kommentarer til eksamensresultatet får man visst også, har jeg hørt.

 

Er ikke såå vanskelig da, "alle" jentene på bygg har jo en far som er byggingeniør :-P

Men ja, tror vi får personlige tilbakemeldinger på et excelark der de står etter kandidatnummer.

Lenke til kommentar

Ganske så fult, spørs sikkert litt når på døgnet du er der. Har hørt at mellom 15.00-17.00 er det proppa med folk. Jeg trener som regel mellom 21.00 og 22.30 en plass og da går det an, men det er fortsatt en del folk der noen dager... Man må ofte vente på aparatene man vil bruke noen minutter

 

edit: fixed klokkeslett

 

Det blir mindre og mindre utover nå. Men har du mulighet, så vær ferdigtrent til klokken 14:00. Utover det begynner folk å komme, og spesielt mellom 15:00 - 20:00 bruker det å være ganske fullt. Portalen er jo også åpen da, og det er kun for studenter! :)

Endret av Maddoc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...