Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Mulig det vil bli dårlig stemning blant de som tar en mastergrad i officepakken (også kjent som indøk).

:D

Så og si alle pp forelesningene er ala - dagens forelesning - hva skal vi snakke om? - mobiltelefoner (f.eks) - bilde av en mobiltelefon - hva er en mobiltelefon ? - definisjon på en mobiltelefon .....

Ingen følger med og alle kjemper for å holde seg våken. Når det er fem minutter igjen av forelesningen, etter at fyren har spurt ca 2^10 ganger om noen hadde spørsmål uten å lykkes, rekker endelig noen opp hånda. Foreleseren blir glad som en unge, men blir veldig lei seg når spørsmålet bare lyder som slik "du legger ut alt på its learning etterpå, ikke sant?"

Bruk tavle så for folk komme seg opp av senga og skrive hvis de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse anti-PP-folkene er jo inne på noe, selv om de kanskje er litt vel ekstreme etter min smak. Å gå over til flipcharts er vel neppe veien til perfekte presentasjoner, men rene PP-forelesninger er iallfall sjelden gode. Jeg foretrekker at PP hovedsakelig brukes til å vise bilder, tabeller, grafer etc., og tavle til resten. Det har iallfall vært tilfelle i noen av de beste fagene jeg har hatt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Disse anti-PP-folkene er jo inne på noe, selv om de kanskje er litt vel ekstreme etter min smak. Å gå over til flipcharts er vel neppe veien til perfekte presentasjoner, men rene PP-forelesninger er iallfall sjelden gode. Jeg foretrekker at PP hovedsakelig brukes til å vise bilder, tabeller, grafer etc., og tavle til resten. Det har iallfall vært tilfelle i noen av de beste fagene jeg har hatt.

PP kan aldri maskere en dårlig foreleser, men kan forsterke en god en.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Pga at jeg har blitt ganske syk har jeg dratt hjem til hjemkommunen min. Vurderer å bli her noen dager til til jeg blir litt bedre. Har øvinger som skal inn selvfølgelig. Kan jeg få utsatt levering på disse siden jeg er syk?

Send melding til studass. og evt foreleser/øvingsansvarlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tricell er et troll og har ingen peiling.

Automatisk deteksjon av baksnakking.

Den ordinære brukeren som forfattet innlegget er ikke stabil.

Forumet blir nøye overvåket og kontrollert gjevnlig :)

Lenke til kommentar

Jeg skal ha eksamen i Matte 1 21. desember. Er det noen her som vet sånn ca. når den er ferdig? Jeg spør fordi jeg holder på med flybestilling for juleferie, som må være ferdig i dag. Det er et fly som går 21. desember klokken 1610, men tror det blir knapt med tid. Da må jeg være på Værnes senest 1530, dvs. ta flybussen senest 1445. Jeg bor i midtbyen, som betyr at jeg må dra fra gløs senest 1430. Altså, når er innleveringsfristen på matte 1-eksamen?

Lenke til kommentar

Jeg skal ha eksamen i Matte 1 21. desember. Er det noen her som vet sånn ca. når den er ferdig? Jeg spør fordi jeg holder på med flybestilling for juleferie, som må være ferdig i dag. Det er et fly som går 21. desember klokken 1610, men tror det blir knapt med tid. Da må jeg være på Værnes senest 1530, dvs. ta flybussen senest 1445. Jeg bor i midtbyen, som betyr at jeg må dra fra gløs senest 1430. Altså, når er innleveringsfristen på matte 1-eksamen?

Ca to uker.. :tease:

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...