Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en eller datasal eller noe annet sted hvor det er muligheter for å scanne inn ting på gløs? På høgskolen jeg gikk på før jeg startet på NTNU hadde en sånn stor multi printer, scanner & kopimaskin hvor du kunne scanne noe og sende det på skole mailen din, noen slike muligheter på gløs? For eks datasalen i sentralbygget?

Går 4 kl datateknikk om det har noe å si på tilgang til rom etc

Tror det skal være mulig på de fleste kopimaskinene, bare du klarer å navigere deg gjennom menyen.

Det er scanner på arkitekt/bygg biblioteket i 2. etg. på stripa.

Allright! Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har tatt TOEFL eller skal ta den snart? Jeg skal ta testen på lørdag og må skaffe meg et bilde som skal limes på en liten papirslipp jeg fikk tilsend (veldig old-school). Det står at "Laminated copies or photocopies of photographs are NOT acceptable". Betyr det at jeg ikke kan printe ut et bilde? De forventer vel ikke at jeg skal kjøpe film og få bildene framkalt?

Lenke til kommentar

Er det noen som har tatt TOEFL eller skal ta den snart? Jeg skal ta testen på lørdag og må skaffe meg et bilde som skal limes på en liten papirslipp jeg fikk tilsend (veldig old-school). Det står at "Laminated copies or photocopies of photographs are NOT acceptable". Betyr det at jeg ikke kan printe ut et bilde? De forventer vel ikke at jeg skal kjøpe film og få bildene framkalt?

Hva med sånn fotoapparatgreier for passbilder nede på politistasjonen?

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Vet at fristen for å melde seg til eksamen gikk ut for lengst, men tror dere det fortsatt kan være mulig å melde seg opp ved å henvende seg til en eller annen? :/

Er i samme situasjon selv, jeg har to fag hvor jeg allerede har fullført øvingsopplegget i, men ikke har tatt eksamen. Etter fristen hadde gått viste det seg at jeg egentlig både kan og burde ta fagene nå. Jeg har tenkt til å ta kontakt med eksamenskontoret og faglærer, men det er mulig det rett og slett er for sent nå. Si ifra dersom du finner ut av noe, så skal jeg gjøre det samme. :)

Lenke til kommentar

http://www.anti-powerpoint-party.com/

Noen som vil være med å danne en Trondheim avdeling ?

Har du sett foilene til Rivertz? De er awesome. Ikke powerpoint, riktignok, men den siden der rettes jo mot alt av slikt.

Den siden fremstår mer som reklame enn noe seriøst.

As a member you can acquire the public speaking bestseller from M. Poehm "The PowerPoint Fallacy" at the preferential member price of 17 €

En bok av personen som selv drifter foreningen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, hvis det gjøres ordentlig kan det være rimelig bra, ja! Men det kan også gjøres forfeeeerdelig dårlig.

Det er vel sant for det aller meste.

Er uansett enig med det fleste her, selv om jeg har sett mye dårlig PP har jeg også sett den del bra.

Lenke til kommentar

Tja, hvis det gjøres ordentlig kan det være rimelig bra, ja! Men det kan også gjøres forfeeeerdelig dårlig.

Det er vel sant for det aller meste.

Er uansett enig med det fleste her, selv om jeg har sett mye dårlig PP har jeg også sett den del bra.

Nei, noen ting kan gjøres ordentlig, og fortsatt suge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...