Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. To obligatoriske øvinger er nødvendige for å gå opp til eksamen og teller 20% hver. I tilleg har man en eksamen som teller 60%, og en aktivitet som ikke teller på karakteren men er nødvendig for å gå opp til eksamen (med visse forbehold om at man ikke gjør ytterligere to frivillige øvinger).

Lenke til kommentar

Yes, ekstrafag.

 

Ugg har en SKIKKELIg dårlig følelse nå.

 

Tok akkuratt midtsemester i Linær Algebra Ma1201

 

Jeg fikk 4 sider med 7 oppgaver. De to siste sidene mine var like, altså jeg hadde oppgaver.

 

1 2 3

4 5

67

67

 

Nå i ettertid fikk jeg høre at de andre fikk 10 oppgaver. Jeg spurte en av de assistentene der om jeg måtte skrive svarene mine på begge arkene, og om dette var riktig. Hu spurte professoren der, og alt var greit... Hun viste til og med arket mitt frem, og det ikke var noen problemer...

 

Så hva gjør jeg nå ? Jeg har bare gjort 1-7 mens de andre har gjort 1-10. Prøven var også uffattelig lett, ble ferdig på 10 min... Så er det min feil, at jeg fikk feil opgpaver. Får jeg karakter? Kan jeg få A, eller blir den annulert?

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar

Yes, ekstrafag.

 

Ugg har en SKIKKELIg dårlig følelse nå.

 

Tok akkuratt midtsemester i Linær Algebra Ma1201

 

Jeg fikk 4 sider med 7 oppgaver. De to siste sidene mine var like, altså jeg hadde oppgaver.

 

1 2 3

4 5

67

67

 

Nå i ettertid fikk jeg høre at de andre fikk 10 oppgaver. Jeg spurte en av de assistentene der om jeg måtte skrive svarene mine på begge arkene, og om dette var riktig. Hu spurte professoren der, og alt var greit... Hun viste til og med arket mitt frem, og det ikke var noen problemer...

 

Så hva gjør jeg nå ? Jeg har bare gjort 1-7 mens de andre har gjort 1-10. Prøven var også uffattelig lett, ble ferdig på 10 min... Så er det min feil, at jeg fikk feil opgpaver. Får jeg karakter? Kan jeg få A, eller blir den annulert?

 

Send epost, eller gå på kontoret, til foreleseren din.

Lenke til kommentar

Yes, ekstrafag.

 

Ugg har en SKIKKELIg dårlig følelse nå.

 

Tok akkuratt midtsemester i Linær Algebra Ma1201

 

Jeg fikk 4 sider med 7 oppgaver. De to siste sidene mine var like, altså jeg hadde oppgaver.

 

1 2 3

4 5

67

67

 

Nå i ettertid fikk jeg høre at de andre fikk 10 oppgaver. Jeg spurte en av de assistentene der om jeg måtte skrive svarene mine på begge arkene, og om dette var riktig. Hu spurte professoren der, og alt var greit... Hun viste til og med arket mitt frem, og det ikke var noen problemer...

 

Så hva gjør jeg nå ? Jeg har bare gjort 1-7 mens de andre har gjort 1-10. Prøven var også uffattelig lett, ble ferdig på 10 min... Så er det min feil, at jeg fikk feil opgpaver. Får jeg karakter? Kan jeg få A, eller blir den annulert?

 

Det gis ikke karakter på semesterprøvene, du får bare en prosentscore. Den teller også bare i positiv retning, så med mindre du gjør det dårligere på eksamen har det ingenting å si.

 

 

 

Lenke til kommentar

Men hadde jo vært greit at denne teller for min del da. Da den var lattterlig enkel. Og virker jo dumt at jeg skal miste en mulighet for å gjøre det bedre på en fremtidig eksamen, siden jeg fikk feil ark...

 

Altså nå må jeg kanskje ha 9 av 10 oppgaver rett på eksamen, mens om jeg får 100% på MSP trenger jeg kanskje bare 8-8.5 riktige.

 

Sendte mail, så får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...