Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man skal legge ut noe reklamemateriell rettet mot 3. og 4. klasse på data, komtek eller informatikk. Hvor bør man gå da?

 

Del ut før/etter en forelesning, evnt. strø reklamen utover pultene før forelesningen begynner.

 

Jeg mente hvor. Hvor er det disse kidsa sitter? Mener at mange fra 3. komtek sitter på lesesalen ved siden av Orakel, hvor sitter informatikk og data?

P15 og Drivhuset tipper jeg. 3. klasse informatikk og 4. klasse data holder vel en del til i 5. etasje av P15. 4. etasje er felles for i hvert fall alle studenter ved IDI, men vrimler av første- og andreklassinger så det er kanskje ikke det mest populære. :)

Kan også være at det sitter en del datafolk i Elektrobygget.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

 

Men seriøst, jeg hadde akkurat den samme opplevelsen på videregående. Hadde en prøve i kvantefysikk helt i slutten av 3FY. Der var det spørsmål om nøytrinoer, og jeg skrev at de ikke har masse. Dagen etter ble nyheten sluppet at nøytrinoer har masse. Heldigvis så læreren mellom fingrene da han rettet.

 

Visste ikke at 3FY ble undervist i 1985.

Endret av kloffsk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men seriøst, jeg hadde akkurat den samme opplevelsen på videregående. Hadde en prøve i kvantefysikk helt i slutten av 3FY. Der var det spørsmål om nøytrinoer, og jeg skrev at de ikke har masse. Dagen etter ble nyheten sluppet at nøytrinoer har masse. Heldigvis så læreren mellom fingrene da han rettet.

 

Visste ikke at 3FY ble undervist i 1985.

Har du noen kilder på at det var kjent i 1985? Det tidligste jeg finner er 2006.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...