Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er bare nysgjerrig: Hvis man er på en standard bed.pres. med Dahls og pizza fra SiT, hvor mye spiser dere?

 

Jeg pleier sjelden å få ned mer enn fire pils og en pizza, hvilket irriterer meg - med et slikt konsum sparer jeg bare 150 kroner! :no:

7960115[/snapback]

Vel, du bruker 1 time på å høre på presentasjonen, så har du sosialt samvær over en pizza og pils-runde etterpå. Det er jo ikke så værst, fremfor å bruke 15 min på å lage mat selv, som du har kjøpt for egne penger, og som du spiser alene.
Lenke til kommentar
Hva går du på, smoothie?

7959097[/snapback]

 

Samfunnsøkonomi. Har bare forlesninger på D1, så blir en del kaffe på den kaffebaren rett utenfor der.

 

Kom dere rett inn fra vgs. eller gikk dere tillegg?

7959114[/snapback]

 

Jeg kommer rett fra vgs.

 

Jeg gikk rett fra videregående til NTNU, og etter det jeg har observert, har Zethyr og smoothie kjørt samme løp. Mine erfaringer sier derimot at det mer vanlig å ha et hvileår etter VGS, gjerne med førstegangstjeneste eller folkehøgskole.

7959305[/snapback]

 

Ja, jeg føler meg ganske ung her, men mest hos guttene. Det er flere jenter som er 87 enn gutter vil jeg mene på førsteåret.

 

Jeg jobba et år før NTNU. Bedre råd = Mer øl :thumbup:

7959360[/snapback]

 

Deltidsjobb på obs ftw! Med lønna derifra pluss studielånet så ligger jeg på rundt 10k i måneden, det er mye øl det!

Lenke til kommentar
Ja, jeg føler meg ganske ung her, men mest hos guttene. Det er flere jenter som er 87 enn gutter vil jeg mene på førsteåret.

7960885[/snapback]

Det finnes en del 87'ere også blandt guttene, men ja, jeg føler meg ung. Så snart jeg blir 20 så endrer det seg kanskje litt, da jeg ikke lenger blir begrenset av aldersgrense på så særlig mange utesteder. Kjipt å ikke slippe inn et sted hvor en del av vennene dine holder til :p
Lenke til kommentar
"Fyll" er det vel neppe, da man sjelden tar mer enn et par pils på bedriftens regning. Men hva går du, Dustwave?

7960021[/snapback]

 

Åjoda, er som oftest ubegrenset med bonger om du prater med de som representerer bedriftene.. rekorden min er 12 pils før vi dro videre ut på byen :p

 

Jeg går Datateknikk

 

 

Hva mener du med det? Så kultur betyr ingenting for deg, bare tall?

7960031[/snapback]

 

Naah. Det var satt litt på spissen. Dessuten går det jo nesten sport i å irritere Dragvollere :)

7960049[/snapback]

 

word!

 

 

Jeg er bare nysgjerrig: Hvis man er på en standard bed.pres. med Dahls og pizza fra SiT, hvor mye spiser dere?

 

Jeg pleier sjelden å få ned mer enn fire pils og en pizza, hvilket irriterer meg - med et slikt konsum sparer jeg bare 150 kroner! :no:

7960115[/snapback]

 

standard bed.pres. er en time presentasjon av bedriften, før vi tar buss ned til et utested i byen hvor de har ordentlig varmmat-buffet, altså ingen pizza.

 

Accenture hadde en helt herlig middag på hotel britannia i byen, skikkelig koldtbord.. Onsdag hadde statoil biff på Dickens :D

 

som jeg nevnte ovenfor, snakk med de som representerer bedriften, de har alle en stor bunke med bonger hver og deler villig ut mer over en samtale ;)

 

spiser somregel ikke mye.. men nok for en middag.. er ikke bra å overspise ;)

 

 

Kom dere rett inn fra vgs. eller gikk dere tillegg?

7959114[/snapback]

Jeg gikk rett fra VGS til NTNU.

7960552[/snapback]

 

jeg også

Endret av Dustwave
Lenke til kommentar
Åjoda, er som oftest ubegrenset med bonger om du prater med de som representerer bedriftene.. rekorden min er 12 pils før vi dro videre ut på byen :p

7961257[/snapback]

Dersom det er en bedrift hvor du gjerne vil få en sjans på et intervju så er neppe det så smart :p Men det gjelder vel ikke meg som er førstis : ]

 

Jeg går Datateknikk

7961257[/snapback]

Hvilket årstrinn? Jeg går selv 1. år Datateknikk.
Lenke til kommentar
Åjoda, er som oftest ubegrenset med bonger om du prater med de som representerer bedriftene.. rekorden min er 12 pils før vi dro videre ut på byen :p

7961257[/snapback]

Dersom det er en bedrift hvor du gjerne vil få en sjans på et intervju så er neppe det så smart :p Men det gjelder vel ikke meg som er førstis : ]

 

Jeg går Datateknikk

7961257[/snapback]

Hvilket årstrinn? Jeg går selv 1. år Datateknikk.

7961296[/snapback]

 

Det sier seg selv at jeg ikke ville på jobbinterjuv hos dem ;)

 

Gutta fra ObjectWare var kule, når de hadde fag.pres. om Java og .Net utvikling, tok et par pils i kantina på realfagsbygget sammen med tapas, og deretter videre til rundhallen på samfundet med mer pils og teknisk prat, koselige folk!

 

Jeg går andre klasse datateknikk.

Lenke til kommentar
Ja, jeg føler meg ganske ung her, men mest hos guttene. Det er flere jenter som er 87 enn gutter vil jeg mene på førsteåret.

7960885[/snapback]

Det finnes en del 87'ere også blandt guttene, men ja, jeg føler meg ung. Så snart jeg blir 20 så endrer det seg kanskje litt, da jeg ikke lenger blir begrenset av aldersgrense på så særlig mange utesteder. Kjipt å ikke slippe inn et sted hvor en del av vennene dine holder til :p

7960944[/snapback]

 

Kjenner meg igjen der, og det er ekstra surt å ikke bli 20 før ute i oktober. Enda en fadderuke hvor jeg ikke er 20 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...