Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg spør som oftest her, er at her føler jeg at jeg får mer intelligente svar.

Her inne vet folk hvilke rom som er fulle av folk som skal skrive ut, og hvilke rom som er tomme.

De vet også hvilke tidspunkt som er bedre å skrive ut på enn andre. Vet det henger liste i for eksempel biblioteket over rom som har printermuligheter. MEn av de vet jo ikke jeg hvilken som er foretrukken =)

Beklager på det dypeste at jeg ikke uttrykte meg klart nok for deg

Lenke til kommentar

Joda jeg snoket litt rundt i dag, leste liste over printerrom. Først fant jeg ut at biblioteket var genialt når alle printerene var oppe og går. Men det virker jo det etter min lille erfaring som at de aldri er :p

Videre så virket det som noen av printerene i hovedbygningen aldri ble bukt og kunne være et snodig sted. Snoket som sagt litt rundt, men fant ikke akkuratt et rom som gav meg nirvana-printe-rom-følelsen.

Lenke til kommentar

Joda jeg snoket litt rundt i dag, leste liste over printerrom. Først fant jeg ut at biblioteket var genialt når alle printerene var oppe og går. Men det virker jo det etter min lille erfaring som at de aldri er :p

Videre så virket det som noen av printerene i hovedbygningen aldri ble bukt og kunne være et snodig sted. Snoket som sagt litt rundt, men fant ikke akkuratt et rom som gav meg nirvana-printe-rom-følelsen.

Hva er det å snoke rundt for? Du skal bare printe ut ark, så lenge printeren gjør nettopp det så trenger du ikke noe mer. Med andre ord litt rart å be om tips til rom med printer når du selv har funnet ut hvor man kan gjøre det?

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg viste hvilket fag du var studass i. Skulle tatt meg en tur og trolla deg.

Dette har ingen noe glede av.

___

Jeg har selv tidligere vært usikker på noen oppgaver i enkelte fag, men har i senere tid gått inn for å ikke ta med LF i timene. Da er det mye enklere å stille godt forberedt. Jeg prøver heller å få elevene til å forstå konseptene (dog, det er nok ikke alltid jeg greier å være en god pedagog, og har mye å forbedre meg der!) kontra å bare si oppskriften. Spesielt i Matte 3 har jeg forsøkt å banke inn i hodet på folk alle mulighetene til å kontrollere at man har regnet riktig.

Edit: Ble litt feil formulering.

Endret av ☻☻☻
Lenke til kommentar

Med mindre du skal låne en bok er ikke hovedbiblioteket eller hovedbygget særlig nyttige steder å være. Biblioteket i andre etasje på Stripa har både skanner og skriver.

Lenke til kommentar

Problemet var i første omgang lang kø. Så i neste omgang blir å finne rommene, og kanskje etter ei lita stund finne ut når de er ledige / tomme =)

Erfaring er en fin ting. Og snoket bare rundt mens jeg ventet i kø på biblioteket.

Radrommet, Kolonnerommet og resten av salene i U2 i Realfagbygget pleier å være greie steder å skirve ut. Unntaket er når biologene og kjemikerne toger inn for å skrive ut hundrevis av sider med forelesningsfoiler og powerpoint-presentasjoner. Det pleier å være god plass på salene stort sett hele døgnet. Unntaket kan være eksamensperioden.

Vegas er også en plass man generelt kan få skrevet ut uten store problemer. Det virker til å være bedre vedlikehold av printerne på matte-salene enn de på Realfagbygget, men det er kun basert på personlige erfaringer. Funker også veldig bra om du, på tur til Samfundet, oppdager at du har glemt å skrive ut biletten til konserten du skal på. Hvordan det er med plasser her veit jeg ikke, men de gangene jeg stikker innom har det vært nok av ledige plasser.

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...