Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Selv i ITGK - der vi sitter 6 timer på sal i uka - har vi fortsatt tid til en time forbereding i uka uten å gå over det vi får betalt for (100 timer).

Det er jo bare direkte latskap fra hans side. Det finnes ikke noe "ikke tid til" når du har takket ja til en så lett jobb.

Hvis studass ikke klarer å forstå en oppgave når h*n forbereder seg til en øving så bør det være vedkommendes oppgave å gå til faglærer/noen andre som kan hjelpe til slik at h*n selv kan hjelpe studentene når de ber om hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mtp renholdskontroll hos SiT: Det var kontroll hos oss i vår og vi fikk en liten liste av ting som måtte utbedres. Vasken ble gjort og vi regnet med at vi var ferdig med saken.

Uken etter kommer de innom igjen. Listen av ting som skulle utbedres lå på bordet, men de laget en ny liste med nye ting som ikke var i orden. Dette var type støv på hylla på badet og skitt på veggflisene i dusjen, ting som ikke har blitt skittent på en uke.

Vaskepersonalet kommer så innom dagen etter kontroll nr 2 og vasker og vi får krav om gebyr fordi vi ikke hadde vasket.

Enkelte ganger er SiT pill råttent.

Lenke til kommentar

Må si det er sleipt av den nye kafeen ved Bunnpris Samfundet å stjele "Naboen" fra Den Gode Nabo.

Enig. Jeg har reagert på dette hver eneste gang jeg har gått forbi sjappa lenge nå. Alle kaller jo Den gode nabo for "naboen", så det blir duket for mye sammenblanding fremover nå.

Lenke til kommentar

Jaffe når er du studass?

Tar selv faget ^^

Onsdag 10.15 ?

Onsdag 17:15 ?

Kjenner selv en anne studass og i faget, han har mandagen. Per hag er en artig skrue som ikke aner hvordan man bruker data, og får ofte hjelp av sekretæren sin til å skrive epost, og andre ting ^^

Det er nok meg du kjenner :p (Jaffe = Vektormannen)

Lenke til kommentar

Hvorfor driver SIT med kontroll av støv i hyllene og skitt på veggene? Er dette på eget insjativ, eller resultat av klage fra andre leieboere?

Er to år siden jeg bodde hos Sit, men ingen klager vel da alle må betale hvis de ikke er fornøyde. De tar stikkprøver et par ganger i året, vanligvis før jul- og sommerferien.

Lenke til kommentar

Må si det er sleipt av den nye kafeen ved Bunnpris Samfundet å stjele "Naboen" fra Den Gode Nabo.

Enig. Jeg har reagert på dette hver eneste gang jeg har gått forbi sjappa lenge nå. Alle kaller jo Den gode nabo for "naboen", så det blir duket for mye sammenblanding fremover nå.

Tipper "Naboen" bare forblir "Naboen", mens det nye blir kalt for "den derre nye nabo-saken på hjørnet ved Bunnpris der". Uansett, jeg fikk menyen fra det stedet i posten i dag, faktisk ganske hyggelige priser. Tror nesten jeg må teste det en dag, går nok konk før sommeren uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen studieveileder eller noen som jeg kan snakke med? Går sivilingeniør og vurderer å avslutte utdanningen for så å begynne på noe annet neste år. Problemet er ikke at jeg ønsker å bytte siv. ing. studie, men ønsker å gå en helt annet retning. Trenger noen til å hjelpe meg med veiledning og som kan gi meg råd angående hva jeg vil gjøre. Vet at hver linje har studieveiledere etc, men er det de jeg bør gå til her? Veileder ikke de mer innenfor sitt studieområde?

Trenger forsåvidt ikke være noen innenfor NTNU, bare det er i Trondheim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...