Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er sannsynligvis opptatt fra 10-12. Kanskje det blir tid til en liten tur mot slutten. Vi få se!

Hva skal du prate om i morgen? Noe spennende?

7953532[/snapback]

Skal sannsynligvis gå innom injektive funksjoner og deres inverser. Hvis det blir tid skal vi snuse på integraler.

Lenke til kommentar
Smoothie: Søt hund i avataren ! :love: Litt offtopic, men den måtte bare kommenteres!

7942761[/snapback]

Den er 12 uker gammel i dag! Er flere bilder av den på linken i signaturen min, han er min nye bestevenn :love:

Edit:

Hvor mange er det egentlig på dragvoll som poster her? Såvidt jeg har fått med meg er det megselv og et par fra geografi?

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Er sannsynligvis opptatt fra 10-12. Kanskje det blir tid til en liten tur mot slutten. Vi få se!

Hva skal du prate om i morgen? Noe spennende?

7953532[/snapback]

Skal sannsynligvis gå innom injektive funksjoner og deres inverser. Hvis det blir tid skal vi snuse på integraler.

7953561[/snapback]

Inngår partiell derivasjon og Lagrengs i forelesningene dine? :p Hadde trengt litt oppfriskning i akuratt det, er så mye av det i mirkoøkonomien nå.

Lenke til kommentar
TWA: Hvor langt opp i Maskin har du kommet? Snart på tide å velge retning for meg, usikker på hva jeg skal ta.

7953547[/snapback]

går nok bare 1. klasse.

hadde forelesning med en fyr fra strømningsteknisk i dag. var interessant.

har dere fått noe grundig innføring i hva de forskjellige valgene innebærer?

Lenke til kommentar
Jeg ble irritert selv når jeg leste artikkelen i dag. Forfatteren kan ikke ha gjort veldig grundig research, tipper hun kjenner noen som kjenner noen som er med i én av MANGE linjeforeninger som har bedriftskomiteer.

Er selv leder i en bedriftskomité. Vi tar naturligvis betalt for en presentasjon, i tillegg til at vi anbefaler bedriftene å spandere mat på studentene, men jeg har mange ganger poengtert at økonomi ikke skal hindre interessante bedrifter å presentere seg. Vi arrangerte f. eks. MedTek-dagen i høst, der store og små bedrifter hadde stands og presentasjoner, og institutter (є staten?) fikk delta gratis. Bedriftene betalte en nærmest symbolsk sum for å delta.

7953126[/snapback]

Det er nå ikke første gang UD kommer med litt bombastiske artikler med lite/ingen research. Kommer ikke på konkrete eksempler akkurat nå, men av og til kommer det noen artikler jeg blir litt flau over.

Som sagt tidligere, Spitposten er verd å lese. Morsom sixpack-frokost med franskmannen. Spitposten regisrerer pleier også å være fun.

Lenke til kommentar

Var ett år i militæret. Trengte egentlig ikke poengene men gjorde min plikt for konge og - æh, glem det - var egentlig ganske skolelei og ett år med vasking gjorde overraskende godt for motivasjon. Tviler sterkt på at man taper noe på å ta et hvileår, men det får bli opp til hver enkelt. Fårsen er ikke så ille som enkelte skal ha det til.

Lenke til kommentar
Var ett år i militæret. Trengte egentlig ikke poengene men gjorde min plikt for konge og - æh, glem det - var egentlig ganske skolelei og ett år med vasking gjorde overraskende godt for motivasjon. Tviler sterkt på at man taper noe på å ta et hvileår, men det får bli opp til hver enkelt. Fårsen er ikke så ille som enkelte skal ha det til.

7959488[/snapback]

Man taper jo endel penger på papiret, men det er oppskrytt, man tjener mer enn nok uansett, og det er viktigere å gjøre noe man har glede av.

AtW

Lenke til kommentar
Jeg lurer også litt på hvordan vedkommende stiller seg til Abakus, som jo er jätteivrige på å skaffe Bed.Presser. Ved UiO er det ca. én bedpress hver annen måned for datastudenter, ved NTNU er det flere i uka :)

7952988[/snapback]

Elsker at jeg kan ha gratis middag og fyll 2 ganger i uka frem til eksamen :) + tilleggsting da som når Google eller Sun kommer og har gjesteforelesninger om nyttige ting og spanderer pizza og pils etterpå :D

et lett regnestykke viser at jeg sparer minst ca 400 kr uka på å gå på bed.pres. hvis jeg skulle holdt på tilsvarende uten bed.pres'er i Abakus! :)

Jeg skjønner godt at dragvollerne er missunnelige da de gikk glipp av åpen bar og team eckbo med kongsberg-gruppen!

Endret av Dustwave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...