Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk levert latex til Nicolas Sogge! Huset var lett å finne, men problemet var leiligheten. Håper han blir glad for fin pakke i postkassen :D

Er det mulig / lurt av meg å ta tallteori dette halvåret? Krasjer ikke med timeplanen min. Så kan fint ta det. Bare føler det er litt sent å ta ekstra fag/ikke så lurt?

Akkuratt nå sover jeg meg gjennom fagene jeg tar så...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk levert latex til Nicolas Sogge! Huset var lett å finne, men problemet var leiligheten. Håper han blir glad for fin pakke i postkassen :D

Er det mulig / lurt av meg å ta tallteori dette halvåret? Krasjer ikke med timeplanen min. Så kan fint ta det. Bare føler det er litt sent å ta ekstra fag/ikke så lurt?

Jeg har nettopp meldt meg opp i Diskret Matematikk, men har ikke mulighet til å gå i forelesninger. Hvis jeg føler at jeg ikke greier å henge med på tempoet, så er det jo bare til å melde seg av igjen. Ser ikke helt hvorfor du ikke skulle ta Tallteori hvis du mener det blir gøy/interessant/eller hva faen.

Endret av Quent
Lenke til kommentar

Tallteori er ikke et meget tungt fag, du må bare klare å henge med og skjønne bevisføring. Det er forøvrig et utmerket fag for å lære seg å bevise skikkelig.

Lenke til kommentar

Skal levere første øving i ITGK snart, og skjønner ikke heelt hvordan jeg skal gjøre det. Skal nemlig bare gjøre noen enkle utregninger i Matlab, men hvordan skal jeg lagre det jeg gjør så jeg kan vise det til studass? Ser at det går an å lagre skript, men det er vel ikke det jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Tirsdag 12.15 - 14.00

Torsdag 09.15 - 10.00

1. Kyb/Data/Komtek/Indøk Data/M. Medievit./M. Real (Python)/M. Biotek./Annet (TDT4110)

2. Bygg/Tekn. Geo/Annet (TDT4105)/Nano/M. Real (Matlab)/Pet

3. Fys.mat/Kjemi/Mat.tek/B. Fysikk/B. Geologi

4. Maskin/Marin/Elektro/Emil/Ing&IKT/Indøk Emil/Indøk Maskin

Hvilken av disse IT-gruppene hører du til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...