Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle i Matte 1 følger det samme øvingsopplegget. Etter hva jeg kan se skal første øving inn i uke 36.

 

http://wiki.math.ntnu.no/tma4100/2011h/ovinger

Så det betyr at det ikke blir noen øving/veiledningsstime i morgen?

 

Siden det står oppgitt at øvingstimene først starter i neste uke... GJETT VILT! Tre forsøk!

 

 

 

 

 

 

Sorry. Nei. Ingen øving i morgen (ikke for min gruppe i hvertfall, det er jeg helt sikker på.)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes noen ledige skap? Helst på nordre del av campus, dvs. Hovedbygningen, Kjelhuset osv.

Bak EL3 er det vel en del skap.

 

Hold deg unna de bak EL5, da Omega har et internt reserveringssystem på disse. Strengt tatt er det også det på de bak EL3, men det er så få som bruker dem at jeg tror ikke det har noen praktisk betydning. Spesielt ikke på de innerste skapene. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Alle i Matte 1 følger det samme øvingsopplegget. Etter hva jeg kan se skal første øving inn i uke 36.

 

http://wiki.math.ntnu.no/tma4100/2011h/ovinger

Så det betyr at det ikke blir noen øving/veiledningsstime i morgen?

 

Siden det står oppgitt at øvingstimene først starter i neste uke... GJETT VILT! Tre forsøk!

 

 

 

 

 

 

Sorry. Nei. Ingen øving i morgen (ikke for min gruppe i hvertfall, det er jeg helt sikker på.)

Mange på min gruppe møtte opp på det oppsatte rommet og begynte å gjøre øving 1 :) Men det var ingen studass der. :(

Endret av Iver_j
Lenke til kommentar

Skaffet meg et skap på stripa. Jeg hadde et der tidligere, før de pusset opp, og har rett og slett ikke lagt merke til at det har kommet nye skap :p

Er det ikke skapene som står midt i gangen da? Har ikke sett så nøye etter, men det står jo noen idiotiske saker der som forhåpentligvis har en annen funksjon enn å være i veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...