Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kan man tenkes å finne en hageslange til fritt bruk i nærheten av Moholt? Den på studentbyen krever en egen nøkkel, og jeg har vært på to bensinstasjoner uten hell.

 

Må jeg vaske sykkel min på kirkegården?

Jeg har blitt fortalt at Esso Strindheim har en slange. Den kan sikkert brukes til å vaske sykkel. Hvis du ikke gidder å vaske sykkelen selv, kan bl.a. XXL Lade gjøre det mot penger.

Lenke til kommentar

 

Har bare vært hos http://www.tannklinikken.net/ . Du skriver at pris ikke er viktig, men her er det uansett billig, og de som jobber der er dyktige.

 

Takk for tipset, det skal sjekkes ut. Det skal ingen storvask til, jeg må bare få dusjet vekk den verste etter å ha vært i terrenget. Litt stress å trå til med tilitersbøtte vann (som må bæres tre etasjer) og svamp nesten hver eneste dag.

 

 

Haaahhaha-...

 

Litt seint kanskje, har gått bar til bar, og grillet. Veldig artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om man må søke undervisningsmelding om man har godkjent øvingsopplegg fra før? Og om jeg evnt søker undervisningsmelding må jeg ta øvingene da? :)

noen?

Undervisningsmelding er kun nødvendig første gangen du tar faget. Uansett skal du slippe å ta øvinger på nytt, bare si fra til fagstaben at du har fått godkjent øvinger tidligere.

Lenke til kommentar

Er det et vanlig fenomen at NTNU-forelesere er skikkelig dårlige i engelsk? Mulig man er flink i faget, men klarer man ikke å videreformidle dette på språket som blir brukt i klasserommet bør man holde seg til forelesninger på norsk. :/

Det er dessverre varierende med engelskkunnskaper. De er pålagt å forelese på engelsk om det er utvekslingsstudenter til stede, så man er bare nødt til å lide seg gjennom det i så fall.

Lenke til kommentar

Er det et vanlig fenomen at NTNU-forelesere er skikkelig dårlige i engelsk? Mulig man er flink i faget, men klarer man ikke å videreformidle dette på språket som blir brukt i klasserommet bør man holde seg til forelesninger på norsk. :/

Det er dessverre varierende med engelskkunnskaper. De er pålagt å forelese på engelsk om det er utvekslingsstudenter til stede, så man er bare nødt til å lide seg gjennom det i så fall.

Synes det er veldig ødeleggende. Skulle jo tro de da også var pålagt til å kunne engelsk på "universitetsnivå"..

Lenke til kommentar

Er jo flere som snakker norsk så dårlig, les: snøvlete, at det ikke er mulig å forstå heller. Så at det finnes en del som ikke kan engelsk er vel ingen overraskelse?

Hæ?

 

Skjønner ikke poenget ditt. Skal man undervise på engelsk så må man kunne engelsk. Det er overraskende av et universitet som påstår at de holder høy kvalitet at dette ikke er i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...