Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg gir opp studietilværelsen og drar hjem :p

Har du hatt første forelesning i matte 1 nå eller? Er heftig mye matte de første to ukene før den vanlige timeplanen begynner.

Hvis det er for hardt får du bare roe ned drikkinga i fadderperioden noen hakk!

Endret av Jonern
Lenke til kommentar

Hvor er det det skjer i kveld? Hoffmeister skal ut for å sjekke førstisser :dribble:

Kyb skulle på DownTown i hvert fall.

Men den heiteste jenta på kyb sitter hjemme og chiller i kveld da så eh :ph34r::ph34r: :ph34r:

Neida heida. Men vi er bare rundt tjue prosent jenter. Sikkert mer rewarding å finne ut hvor kjemi/medisin/dragvoll har tenkt seg :fun:

Lenke til kommentar

Tror jeg gir opp studietilværelsen og drar hjem :p

Har du hatt første forelesning i matte 1 nå eller? Er heftig mye matte de første to ukene før den vanlige timeplanen begynner.

Hvis det er for hardt får du bare roe ned drikkinga i fadderperioden noen hakk!

Hehe, neida. Er bare masse styr som ikke burde vært noe problem, blir bare litt motløs. Første forelesning i matte 1 er i morgen tidlig, var dessverre på downtown til ett og gikk hjem, såeh.... :)

Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål, hvordan er det med antall personer som har lov til å bo på en hybel som man leier av SiT? Kan kjæresten min bo i hybelen min i en lang periode?

Hovedsakelig har vel det noe med de du bor med å gjøre. En venninne av meg bodde nærmest med typen sin i begynnelsen, og så flyttet de sammen etterpå. Men da var det hovedsakelig de andre i firemannskollektivet som protesterte.

Men har man en hybel for en person, skal man vel helst bo bare en person der? Det står vel noe om det i leiekontrakten til SiT?

Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med NTH Flyklubb? Så de hadde et seilfly stående utenfor IT-bygget på gløs og gikk bort for å snakke med dem. Har alltid hatt lyst til å fly, men PPL blir for dyrt, og ønsker egentlig ikke å fly kommersielt. Pilot i Forsvaret har jeg også vurdert, men endte opp med å ikke prøve meg der heller. Seilfly derimot, det er billig, det ser veldig gøy ut (opptil 7g/-5g, loops, fantastisk utsikt, gøy, frihetsfølelse, spennende, og billig.

Og man kan ta med kjente på bakseteturer, eller en jente man vil imponere. Hvor fett er ikke det? :new_woot:

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenke seg og selge bka som blir brukt til

Grunnkurs IT ?

TDT4105 INFORMASJONSTEKN GK HØST 2011

Trenger nemmlig boka, og ha den boka brukt hadde vært supert.

Sitat fra ITGK-siden: "Lærebøkene i år er helt nye, så ikke kjøp bøker før du vet at det er riktige bøker!!!"

Den norske fysikkboka til Mek fy hadde vært fint.

Har Jon Andreas Støvneng i faget, er det en grei kar?

Har ikke hatt ham selv, men har inntrykk av at eldre kull mener at han er grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...