Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Noen som vet når fellestjenester på Gløshaugen faktisk åpner opp? Har helst lyst til å skaffe meg studiebevis før folk ruller inn 10:00 om mulig.

Ser forresten at det er meldt regn i morgen. Noen som har en ide on hvor en kan skaffe seg en paraply på en søndag?

Endret av Quent
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet når fellestjenester på Gløshaugen faktisk åpner opp? Har helst lyst til å skaffe meg studiebevis før folk ruller inn 10:00 om mulig.

Ser forresten at det er meldt regn i morgen. Noen som har en ide on hvor en kan skaffe seg en paraply på en søndag?

Tror det åpner 8, men kø må du stå i uansett. Uansett ingen hast med studentbevis, du vil egentlig ikke trenge det før du begynner å henge på skolen utenom arbeidstid, og det gjør du ikke de første ukene.

Paraply får du på diverse kiosker.

Lenke til kommentar

Jeg brukte 2 timer til å gå til ikea, fra litt utenfor samfundet. Vekk fra byen.

Gikk også innom sentrum på veien. Veldig vanskelig å gå til ikea...

Men nå har jeg i det minste pute.

EDIT: Noen som vet om noen greie billige steder å spise ute?

Det går gratis IKEA-buss fra utenfor Britannia Hotell.

Lenke til kommentar

Det går gratis IKEA-buss fra utenfor Britannia Hotell.

De har sluttet med det (det var en midlertidig løsning mens de bygde ny parkering). Nå er det buss nummer 11 som gjelder. Buss nummer 7 og 36 stopper heller ikke så fryktelig langt unna IKEA.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Hei!

Skal begynne på PuP til hausten. Har tidlegare fullført eit år på mekatronikk på UiA, så har hatt nokre emner som overlapper dei emna eg skal ha denne hausten. No skal eg søke fritak for Matematikk 1, men slit voldsomt med å fylle timeplanen med eit anna fag. Kva fag er vanleg å fylle inn med? Er det vanleg å fylle inn med fag frå seinare årskurs?

På studentweb er alle faga merka "obligatoriske", så eg klarar heller ikkje å fjerne/legge til fag. Skal eg godkjenne utdanningsplanen slik den er, og endre det etterpå via studiekoordinator? Får jo ikkje studentkort, stipend og semesterkort før eg har godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...