Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Matte, fysikk og denslags er lurt å sette seg sammen med noen venner som ligger på samme nivå som deg, og regne oppgaver sammen.

7942761[/snapback]

Alternativt, sett deg med et geni og en dum fyr

1. få geniet til å forklare det du ikke skjønner, lær masse av det

2. forklar han som ikke skjønner det han ikke skjønner, lær masse av det

3. ? ? ?

4. Profit!

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Haha, eksamen er multiple choice :lol: høres utvilsomt interessant ut :)

7943446[/snapback]

Det fleste eksamener som omhandler idrett, blant annet de som NIH arrangerer, er multiple choice. Har du noen gang hatt en slik eksamen? De er ganske vanskelige.

Lenke til kommentar
Haha, eksamen er multiple choice :lol: høres utvilsomt interessant ut :)

7943446[/snapback]

Det fleste eksamener som omhandler idrett, blant annet de som NIH arrangerer, er multiple choice. Har du noen gang hatt en slik eksamen? De er ganske vanskelige.

7943464[/snapback]

Jeg har hatt mange, og de har uten unntak vært vesentlig enklere enn mine andre eksamener, men det kan være temaet mer enn eksamensformen.

AtW

Lenke til kommentar

Problemet med øvingene(forsåvidt midtsemester prøvene også) er at du ikke kan strukturere året ditt slik du vil.

Føler jeg går på barneskolen og har lekse. Det er vel mitt problem om jeg ikke har lært meg alt til eksamen? Så klart vil jeg jobbe med oppgaveløsning, men dette vil jeg gjør når jeg vil. Jeg liker f.eks å jobbe masse med et fag i en periode, før jeg går videre til et annet fag.

Lenke til kommentar

Et annet problem er at det tviholdes på LF. Jeg ville gjort øvingene med støtte i LF, slik at jeg kan se etter hint der jeg står fast, kontrollere svarene til slutt og ikke minst se hvordan de foreslår å løse oppgaven - da risikerer jeg til og med å lære noe nytt.

Kan ikke se noen god grunn til å ikke gjøre det sånn, da de som vil koke uansett koker (og med LF ville de kanskje lest igjennom og lært litt, i motsetning til ukritisk koking av en kamerat som kanskje ikke har gjort noe rett...)

Lenke til kommentar

Vell, da kan dere tenke dere hva EiT gjør med friheten til å studere når/hvor man vil. Jeg har 11 uker med BARE EiT forran meg, noe som tvinger meg til å være i Trondheim og ikke et eller annet eksotisk sted.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar

15. mars blir en fin dag...

08.15-10.00 Midtsemesterprøve MA0002 (Brukerkurs i matte B)

12.15-14.00 Midtsemesterprøve MA0301 (Elementær diskret matte)

Til uka skal jeg få besøk i noen dager, og jeg vurderer å gå på kino.

Etter litt søking fant jeg noe om at Sal 3 Prinsen var spesielt bra. Bør jeg satse på noe der?

Eller er det andre gode saler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...