Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har havnet i en liten hybelleilighet der jeg deler postkasse med mange andre, og posten blir tatt inn og lagt på et skrivebord ved inngangspartiet. Jeg kjenner ingen av de andre beboerne og det er vel en 10-20 stk. Dette synes jeg er litt rart, og litt "skummelt" i tilfelle noen skulle ta med seg min post. Kan det være lurt å skaffe seg en postboks for 1 år til kr 930, eller er dette å overreagere?

Eventuelt kan jeg jo stå opp veldig tidlig når jeg forventer post, og hente min før den blir tatt inn og lagt på skrivebordet.

Endret av Lithodes
Lenke til kommentar

Posten kommer vel sjeldent før klokken 9 og ofte senere på dagen pga runder, så det er vel litt unødvendig å stå opp så tidlig?

Men jeg vil påstå at det er unødvendig, hvor spennende post får du egentlig? Og hvem skulle ha interesse av å stjele den?

Nei nettop. Det blir vel bare lånekassen og kanskje noe ntnu...

Lenke til kommentar

Noen som har en formening om hvordan det vil være og ta Datamaskiner GK uten å ha hatt DigTek?

Jeg skal i hvert fall gjøre det selv. :new_woot:

Og eg har gjort det. Det gjekk stort sett fint, men nokre delar var litt tunge. Til gjengjeld får du ein fordel på dei områda når du kjem til Digtek.

Det er godt å vite. Jeg skal bytte linje og hopper da rett opp i 2. klasse, men Data GK går på høsten, mens DigTek går på våren :)

Lenke til kommentar

Jeg har havnet i en liten hybelleilighet der jeg deler postkasse med mange andre, og posten blir tatt inn og lagt på et skrivebord ved inngangspartiet. Jeg kjenner ingen av de andre beboerne og det er vel en 10-20 stk. Dette synes jeg er litt rart, og litt "skummelt" i tilfelle noen skulle ta med seg min post. Kan det være lurt å skaffe seg en postboks for 1 år til kr 930, eller er dette å overreagere?

Eventuelt kan jeg jo stå opp veldig tidlig når jeg forventer post, og hente min før den blir tatt inn og lagt på skrivebordet.

Jeg nesten garantere deg at ingen bryr seg om hva du får i posten, ingen. Det kan jo selvfølgelig henne at noen tar med seg feil brev, men slike ting ordner seg.

Klart det kommer jo ann på hvor paranoid og privat du er da og om du pleier å få masse flaue eller hemmelig ting i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...