Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Jeg vasker som regel litt finere tøy (gensere, skjorter og noen t-skjorter/pique-trøyer) på 30 grader.

Sengetøy, undertøy og håndklær: 60 grader

Olabukser, treningstøy og college-gensere: 40 grader

T-skjorter, skjorter, tynne gensere, penbukser: 30 grader

Ellers er SIT-vaskeriene noe forbanna dritt. Særlig det som ligger ved Lucas-bygget. Tror ikke jeg har hatt en eneste runde med klesvask der uten at noe går skeis. Enten så fungerer ikke SMS-funksjonen som sier fra når maskinen er ferdig, eller så blir det ikke ordentlig rent eller så tar tørketrommelen ca. 5 timer før den stopper, uten at tøyet er tørt. Anbefaler ikke det vaskeriet til folk med temperamentsproblemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er et par (og noen ganger flere) av tørketromlene i Lucas-bygget som er ødelagt og enten stopper halvveis eller dobler tidsestimatet midtveis. Jeg har ikke hatt noen problemer etter at jeg begynte å bruke de eldre tromlene til venstre.

Lenke til kommentar

15. september for høstsemesteret.

@Flin: Her ligger idrettsbygget: http://kart.gulesider.no/m/aoW6s

(Det skal komme opp en markør ca midt i bildet, fungerer det hos deg?)

Fungerer, men problemet er at jeg kunne tenke meg å skyte med noe litt større en luftgevær. Vurderer å kjøpe meg en salongrifle, men dropper det nok siden det er så upraktisk å komme seg til skytebane hvis man ikke disponerer bil.

Lenke til kommentar

Forresten! Er det fine jenter på Gløshaugen, eller må man jakte andre steder? (:

Det er definitivt nevnt før i tråden, men det er i grunnen et artig spørsmål. På Gløs finner du alt i fra de som heller skulle vært glamourmodeller (og lignende) til de som heller skulle vært på Youtube og sunget "SunnyD and Rum". En viktig ting å merke seg er at intelligens (les: faglig styrke) ikke nødvendigvis er omvendt proporsjonalt med utseende.

Det var min kusine som sa det. Hun har gått to år på Gløshaugen selv. Går ut i fra (og håper) at jentene der (og de andre stedene), er som jenter generelt. Noe heselig, masse midt på tre og noen babez

Lenke til kommentar

Går skattekort per institutt? Jeg har vært studass for institutt for fysikk i vår, og skal være for IMF nå. Lurer på om jeg kan bruke det jeg allerede har levert, eller om jeg må bestille nytt.

Jeg har vært stud.ass. for to institutter samtidig, og levert skattekort til bare ett av dem. De tilhørte riktignok samme fakultet, men jeg tipper det ikke spiller noen rolle.

Ellers kan du jo sikkert spørre noen på det ene (eventuelt det andre) instituttet, de har nok peiling.

Lenke til kommentar

Går skattekort per institutt? Jeg har vært studass for institutt for fysikk i vår, og skal være for IMF nå. Lurer på om jeg kan bruke det jeg allerede har levert, eller om jeg må bestille nytt.

Holder med ett, men du kan jo ta deg en tur ned på lønning for å være sikker. Du finner de i Hovedbygget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...