Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heller ikke fått noe. Eneste jeg har fått er en stusselig epost med velkommen tull og en link til en side som "promoterer" ntnu hvor det står de håper jeg velger studiet...

Har btw søkt meg inn på mastergrad i datateknikk, er det da slik at jeg på en måte kommer inn i fjerde klasse sammen med de studentene som allerede har gått tre år der fra før?

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Vil bare aller helst fått betalt alle avgifter og al slik, slippe mest mulig styr

=)

Virker som du styrer og stresser nå, da.. ;)

Ro ned. Hadde selv masse spørsmål og ting jeg var urolige for, men når du kommer opp sklir alt på plass. Er ikke så viktig å ha alt i orden uansett. Du trenger ikke semesterkortet første ukene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Da blir det visst flytting til Trondheim neste fredag. Innså at det var ganske nødvendig å få med seg oppfriskningskurset i matte. Forsvaret har ikke akkurat stimulert mattekunnskapene mine det siste året ...

Noen som har noen tips for de første par ukene når det kommer til å flytte til Trondheim som student?

Lenke til kommentar

Er ening med Matsemann, alt det stresse man opplever som ny student har man skapt selv. NTNU har dette ganske greit inne, alt ordner seg hvis man bare er litt tålmodig.

Så mitt råd er å bruke de dagen dere får i Trondheim før skolen starter til å ta det med ro, gå rundt i byen og bli litt kjent, ta en øl og så videre. Stresse får man anledning til senere så man kan like godt vente med det. Når skolen starter blir det nok å gjøre, fadderuke og alt.

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Kjempebra at det kommer frem det som blir sagt i seneste poster. NTNU er en dans på roser mesteparten av semesteret, og det gjelder spesielt de første ukene. Det kan selvsagt være ubehagelig dersom man er i bolignød, men (med fare for å virke aggresiv) synes jeg denne tråden i siste halvdel av sommeren har vært forpestet av overanalysering og "sorgene på forskudd"-mentalitet.

Cheer up, guys! "Det ordnær sæ i Grenland!"

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk logget meg inn på studentweb i dag, men det står "Du har ikke studierett ved NTNU høsten 2011." og ser ikke noe sted å betale semesteravgift. Regner med det ikke er noe problem? (Er førsteårsstudent)

Samme stod på min Studweb-side inntil noen dager før semesterstart i fjor.

Ingenting å bry seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...