Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du overveid å ta et språkfag som perspektivemne?

11 stykker i kullet mitt valgte Tysk I, og alle fikk A - med minimal lesning :)

7886366[/snapback]

nice. hvordan er nivået? eksempel på eks.oppg?

7893407[/snapback]

Den skriftlige delen var full av oppgaver som "sett inn et passende modalt hjelpeverb" og "bøy verbet riktig". Man skulle også skrive en liten tekst om seg selv.

Muntlig eksamen bestod av å fortelle om seg selv, og å prate om hva du så på noen bilder de viste deg.

Lenke til kommentar

7886366[/snapback]

50% av de som går på medisin er jo 6er-"nerder" fra videregående så da kan man jo regne med at det skal gå greit i tysk (hvis man har hatt det før da såklart)...

Tror ikke de er noe særlig representativ for studenter flest ;)

Lenke til kommentar

7886366[/snapback]

50% av de som går på medisin er jo 6er-"nerder" fra videregående så da kan man jo regne med at det skal gå greit i tysk (hvis man har hatt det før da såklart)...

Tror ikke de er noe særlig representativ for studenter flest ;)

7896718[/snapback]

Øyh. Jeg hadde en syltynn 5'er i tysk fra videregående :p

Lenke til kommentar
Skal bytte fastlege til en i Trondheim. Grunnen er at jeg må få undersøkt føttene mine, er det da bare å velge en "tilfeldig", eller burde jeg ta på Gløshaugen f.eks? Der var nemlig alle opptatt.

Hvis du går inn på nav.no kan du bytte fastlege til trondheim. Da kan du velge blant alle tilgjengelige leger i tr. heim. Imidlertid er det **** lang ventetid hos alle, så jeg ville bare dratt til en privat klinikk og tatt sjekken der. -men du må regne med å bla opp litt mer penger der.

Bestilte nettopp time hos min fastlege nå for å sjekke tilstanden til junior, må visst vente til slutten av mars... -ikke rart når de har åpent 2 timer hver dag.... :nei:

Blir lett en sjekk hos en privat, need luv :love:

Victurus!

Endret av victurus
Lenke til kommentar
Skal bytte fastlege til en i Trondheim. Grunnen er at jeg må få undersøkt føttene mine, er det da bare å velge en "tilfeldig", eller burde jeg ta på Gløshaugen f.eks? Der var nemlig alle opptatt.

7897607[/snapback]

Jeg har fastlege på Gløs. Fikk time ~med en gang. (Hver gang.)

Lenke til kommentar
Hva betyr "bjelkene har senteravstand 2m" når det er snakk om en verandakonstruksjon?

7901138[/snapback]

Betyr nok at senteret av hver bjelke er 2 meter fra senteret av den andre. Det vil si uavhengig av hvor brede de er. Akkurat slik som to kuler med en halv meter radius som ligger inntil hverandre dermed har 1 meter senteravstand.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...