Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

sim: Men hva skjedde med at det var så lite mat? Selv stressa jeg ikke med å være grådig og karret ikke til meg mest mulig på kortest mulig tid, men spiste heller i et vanlig tempo. Arrangørene har tydeligvis store problemer med å beregne mengden, da folk på forrige Google Speaker Series kunne ta med seg hele pizzaer hjem på grunn av de voldsomme mengdene. Må si det var skuffendes å ende opp halvmett i dag...

 

Foredraget var derimot passelig interessant, og blir nok mer relevant til neste semester med Alg.Dat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sim: Men hva skjedde med at det var så lite mat? Selv stressa jeg ikke med å være grådig og karret ikke til meg mest mulig på kortest mulig tid, men spiste heller i et vanlig tempo. Arrangørene har tydeligvis store problemer med å beregne mengden, da folk på forrige Google Speaker Series kunne ta med seg hele pizzaer hjem på grunn av de voldsomme mengdene. Må si det var skuffendes å ende opp halvmett i dag...

 

Foredraget var derimot passelig interessant, og blir nok mer relevant til neste semester med Alg.Dat.

7880843[/snapback]

 

Kom to til leveranser med pizza som jeg kunne se, satt du helt til det var tomt for folk? :p

Lenke til kommentar
Kom to til leveranser med pizza som jeg kunne se, satt du helt til det var tomt for folk? :p

7880854[/snapback]

Jeg dro når det ikke var mer mat igjen, og ja det var etter første batch, dessverre. Så faktisk en Dolly-bil kjørende da jeg sto og ventet på bussen hjem. Hadde jeg bare visst at den skulle til Gløs...

Lenke til kommentar
Kom to til leveranser med pizza som jeg kunne se, satt du helt til det var tomt for folk? :p

7880854[/snapback]

:dontgetit::(

7880929[/snapback]

 

Det gikk jo en kar rundt og sa ifra at det var mer pizza på vei. det ble bestilt ca samme mengde pizza som forrige gang, men da var det altfor mye.. Det var imidlertid mer pizza igjen da jeg dro - og jeg dro sent :)

Lenke til kommentar
Det er vanskelig å beregne antall pizza, vet ikke om det var påmelding på arrangementet? Og SiT kan ikke plutselig lage 40 ekstra (har spurte de om det et par ganger ;))

7880945[/snapback]

 

Det var Dolly som leverte pizza denne gangen, det var omtrent 280 påmeldte og ble beregnet en halv pizza på hver, (mener å huske det var 153 pizzaer) i tillegg til at bare 250 møtte opp, hvorav noen takket nei til maten..

 

Er vel heller det at nordmenn er griske når det kommer til gratis mat :)

Lenke til kommentar

Humanistisk er vel ordet du er på jakt etter? I så fall, ja :cool:

 

Humanistiske fag viser oss kulturens mangfold og gir oss innsikt i og forståelse av språk, kunst, kultur og historie. De gir oss redskaper for å skape nytt, tenke dypere og kommunisere bedre.

 

Det historisk-filosofiske fakultet har ansvar for forskning og undervisning innenfor et bredt spekter av humanistiske fag: Språk og kommunikasjon, historie, kultur, religion, filosofi, litteratur og kunst.

 

Fakultetet tilbyr profesjonsutdanning i utøvende musikk samt studier i samarbeid med andre fakultet.

 

Fakultetsadministrasjonen og de fleste instituttene holder til på Universitetssenteret på Dragvoll, mens profesjonsutdanningen i utøvende musikk samt musikkteknologi holder til i Olavskvartalet i sentrum, og arkeologiutdanningen i Vitenskapsmuseet på Kalvskinnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...