Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ca. 4 fag pr. semester som du kan jobbe deg til stud.ass-jobb i. At du kun har evner i ett av fagene er ditt problem.

Det har jeg vel ikke sagt.. Jeg var derimot så dum å bare søke ITGK siden jeg trodde det var bankers..

Ante ikke at det var så stor strid om disse stillingene

Lenke til kommentar

Hadde matte 3-eksamen i dag og presterte å skrive av en matrise feil. Noen som vet hvordan sensor ser på dette? Videre utregninger osv er riktige....

Hvis maks. poengsum for deloppgaven er f.eks 10p, så tipper jeg at du får 9p. Alle "feil" i påfølgende deloppgaver som skyldes dette vil da heller ikke trekke ned, så du blir kun straffet i deloppgaven der du faktisk gjør feilen.

Avhenger selvsagt av hvem som retter, men det er nå i alle fall slik jeg gjør det når jeg retter eksamener nå (uten å ha fått kommentarer på det fra hverken faglærer eller ekstern sensor).

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Ser du etter bolig for i høst eller neste høst? Hvis du ser etter noe for i høst, bør du bare ta det du kan få som er rimelig sentralt og heller flytte senere. Boligmarkedet i Trondheim er knallvarmt i sommermånedene.

Endret av operg
Lenke til kommentar

Har nettopp leid leilighet ikke langt unna Gløs, forhåpentligvis blir det veldig bra :-)

Det er vel forskjell på å trenge buss flere ganger hver dag og en gang iblant? Så da kan det jo lønne seg å bo nært skolen, så kan man heller sykle når man ikke er nødt til å ta buss andre steder også.

Lenke til kommentar

Er ikke noen grunn til å kjøpe busskort hvis man bor f.eks. på Nedre Singsakerslette (eller like sentralt). Eneste stedet jeg har tatt buss er Moholt, og jeg kunne like godt syklet (går også fint å gå hvis man ikke har dårlig tid).

Endret av operg
Lenke til kommentar

Hadde jeg bodd på Berg hadde jeg antagelig kjøpt sånn T-kort med 22,50/tur.

De tre nærmeste er Berg, Lerkendal og Nedre Singsakerslette.

Er ikke flere ledige hybler på Berg eller Lerkendal, og bare 3 ledige på Nedre Singsakerslette. :ermm:

Hvordan er moholt i forhold til disse plassane?

Lenke til kommentar

Studentbyen? En del eldre, men med en kost deretter. Du får også en noe lengre vei (er ikke så ille, men veien hjem kan bli litt drygt). Evt. koster busskort max 3000 i året, noe du sparer inn på 3mnd leie eller så. Kanskje mindre.

Jeg bor privat på Moholt, så særlige detaljer har jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hadde jeg bodd på Berg hadde jeg antagelig kjøpt sånn T-kort med 22,50/tur.

De tre nærmeste er Berg, Lerkendal og Nedre Singsakerslette.

Er ikke flere ledige hybler på Berg eller Lerkendal, og bare 3 ledige på Nedre Singsakerslette. :ermm:

Hvordan er moholt i forhold til disse plassane?

Mange private som leier ut i disse områdene da, sjekk hybel.no for eksempel hvis du ikke må bo i studentbolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...