Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

I dette tilfellet vil det eneste riktige være å lyve. Dere vet begge at du ikke har svaret, men samtidig er det umulig for intervjueren å bevise at du lyver. Bedrifter vil ha folk som skjønner når det er mulig å slippe unna med løgn.

Really? Vil virkelig bedrifter ha folk som lyver når det er åpenbart at de gjør det? Høres ut som en oppskrift for å bli tatt useriøst, hva slags jallafirmaer synes det er bra? /utenom kanskje advokater)

AtW

Det var nok ment ironisk. ;) (Håper jeg... :ermm: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hør med Omega Verksted om du får lov til å låne av dem. Dersom det er en engangsgreie kan det hende du får lov å låne gratis (jeg aner ikke, har aldri prøvd). Hvis det er noe du trenger støtt og stadig kan du melde deg inn i Omega Verksted, koster et par hundre for livsvarig medlemskap (og du trenger ikke være medlem av Omega).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, takk for tipset. Jeg har drevet litt med elektronikk tidligere, og tenkte at det kunne vært moro å starte opp igjen. Den foreningen er dermed midt i blinken. Dumme meg tenkte ikke over at dette er NTNU - stedet som har en forening for alt en blek person med tykke briller kan begjære. :!:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Til dere 4/5.klassinger og andre som er ferdigutdannet på NTNU.

Hvilke fag er det som er viktig å få bra karakter i? Altså hva er det bedrifter som Capgemini, Accenture, Microsoft etc. ser på mest?

Regner med at Exphil og slikt ikke er så viktig.

Går riktignok ikkr i 4/5, men jeg snakket med en del av de som representerte de forskjellige bedriftene på itdagene. Gjrnngangeren var at de egentlig virket mest inerrestert i et godt gjennomsnitt og ikke brydde seg så mye om karrakterfordelingen. Kun en av bedrotene sa de overså exphil dersom den virket negativt inn.

Det som derimot teller veldig positivt er om du kan vise til egne (gode) prosjekter hvor du kan demonstrere relevante ferdigheter.

merkelig, jeg ble nettopp eid av Microsoft (derfor jeg registrerte meg her for å spørre)

de la vekt på Distruberte systemer, matte4, algdat :(

Microsoft/Fast er en mer algorithmetung bedrift kontra det gjennomsnittelige konsulentselskap, så det er naturlig at de har litt andre krav.

Søkte du i Trondheim eller Oslo?

Lenke til kommentar

Ah, takk for tipset. Jeg har drevet litt med elektronikk tidligere, og tenkte at det kunne vært moro å starte opp igjen. Den foreningen er dermed midt i blinken. Dumme meg tenkte ikke over at dette er NTNU - stedet som har en forening for alt en blek person med tykke briller kan begjære. :!:

ellers kan du søke om opptak i Forsterkerkomtieen ved Samfundet! I tilleg til å skru lyd på alle mulige og umulige arrangementer, lodder vi våre egne kabler på vår egen elektrolab. Og muligheten er selvfølgelig stor til å holde på med egne prosjekter. Du er dessuten heldig, for i høst tar vi opp både vanlige funskjonærer OG UKEfunker!

Lenke til kommentar

ellers kan du søke om opptak i Forsterkerkomtieen ved Samfundet! I tilleg til å skru lyd på alle mulige og umulige arrangementer, lodder vi våre egne kabler på vår egen elektrolab.

Tenk om dere hadde lagd deres egne PA'er også - da hadde det vært stas! ;)

vi gjorde det før, men så ble artister mer og mer kravstore, så da måtte man kjøpe PA i stedet. Likevel lages det jo litt eget enda, for eksempel monitorene fra jubileumsrevyen i 2010. :) hele miksere lagde man jo også fra grunnen av, og noen av disse kan beskues i FK sine lokaler på Samfundet. Et fint eksempel på ting som FKere har bygd på Samfundet er verdens første pantemaskin. Jepp, Tomra er i praksis et FK-produkt. :) for de av dere som kjenner til Hagel, så stammer også det fra FK...

Endret av EvileyeS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det eneste du har er vitnemålet ditt, skal du ikke sende inn noe.

...så sant det ligger i NVB.

ellers kan du søke om opptak i Forsterkerkomtieen ved Samfundet! I tilleg til å skru lyd på alle mulige og umulige arrangementer, lodder vi våre egne kabler på vår egen elektrolab. Og muligheten er selvfølgelig stor til å holde på med egne prosjekter. Du er dessuten heldig, for i høst tar vi opp både vanlige funskjonærer OG UKEfunker!

Nja, jeg har vurdert Samfundet tidligere og funnet ut at jeg ikke vil binde meg til 10/20 timer i uka...ikke enda i hvert fall.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...