Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv BI. Høres ut som du har rette holdning.

Det er korrekt, jeg har faktisk en satans bra holdning.

Jeg takker uansett så mye for din innvending. Riktignok er jeg ikke så veldig interessert i økonomi, men økonomer tjener jo jævla mye penger.

Langdon :)

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Jeg takker uansett så mye for din innvending. Riktignok er jeg ikke så veldig interessert i økonomi, men økonomer tjener jo jævla mye penger.

Du passer definitivt inn på BI, ja.

Hva bør man ligge på i snitt for å komme inn på BI? Jeg har ikke et jævla bra snitt, men det er jo ganske høyt.

Lenke til kommentar

Han er nok bare et trollete troll.

Er det noen som vet om pensum i TFY4165 Termisk Fysikk har endret seg noe de siste årene? På nablawiki står det at "I eksamensoppgavene legges det stor vekt på at studenten skal klare å utlede formler for fysiske tilstander, og selv vite hvilke formler, antakelser og neglisjeringer som må brukes for å komme seg dit.", men på eksamen vår2010 kunne man jo møte opp uten stort med forkunnskaper og klare alt basert kun på hintene og formlene som ble oppgitt.

Endret av Gebby
Lenke til kommentar

Søker jeg med førstegangsvitnemålet mitt i år? Fylte 21 i april så er innenfor grensen aldersmessig, men har vært inne til førstegangstjeneste så skal ha de to ekstrapoengene og mener å huske at jeg da må søke med ordinærvitnemålet eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar

Jeg går i 1. klasse nå, men jeg skal bytte linje til høsten så jeg tar matte 4k da, parallelt med kretsanalyse/kretsteknikk. Jeg har hørt rykter om at det skal være relativt lett så da satser jeg på at det går bra :)

Bør gå bra. Vi hadde kretsanalyse og Matte 4k samtidig, passet bra. Ville kanskje ha passet på å komme ekstra godt i gang med kretsteknikk fra starten av, siden -analyse til en viss grad bygger på -teknikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...