Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var fortsatt litt ledig, bl.a. 20 stk. på berg. Jeg har søkt nå, så får vi se. I mellomtiden sjekker jeg også ut det private markedet.

 

Forresten, jeg skal flytte inn med en kompis, hvordan samkjører vi? Skulle jeg skrevet i min søknad at vi er to stk som søker to hybler, eller skal han bare søke på samme studentby som meg?

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Greit. Han jeg skal flytte inn med har også søkt flygeleder og skal snart på del 2 av opptaket. Klarer han det, vurderer han å droppe NTNU og bli flygeleder. Hva skjer hvis han søker nå, får godtatt søknaden og tilbud om hybel, men likevel ikke vil ha den pga. han skal studere flygeleder et annet sted i landet?

Lenke til kommentar

Greit. Han jeg skal flytte inn med har også søkt flygeleder og skal snart på del 2 av opptaket. Klarer han det, vurderer han å droppe NTNU og bli flygeleder. Hva skjer hvis han søker nå, får godtatt søknaden og tilbud om hybel, men likevel ikke vil ha den pga. han skal studere flygeleder et annet sted i landet?

Det er ikke bindende før han skriver under kontrakten, så han kan godt søke, få tilbud og si nei takk likevel.

 

Se også linken til Matsemann: "Dersom du IKKE kommer inn på skole i Trondheim, fortvil ikke, hvis du gir oss beskjed senest 21. juli, må du ikke betale husleie for din hybel." :)

 

Forresten, er det noen som har søkt seg til Klæbuveien i høst? http://www.sit.no/content/40316/Klabuveien-52

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

I eposten fra sit stor det at jeg må sende bevis på at jeg er student. Det har jeg ikke, holder det å sende screenshot av f.eks. samordnaopptak der det står at jeg har søkt på NTNU som førstevalget?

 

Nei, jeg fant ikke svaret på verken nyitrondheim.no eller sit sine sider.

Lenke til kommentar

I eposten fra sit stor det at jeg må sende bevis på at jeg er student. Det har jeg ikke, holder det å sende screenshot av f.eks. samordnaopptak der det står at jeg har søkt på NTNU som førstevalget?

 

Nei, jeg fant ikke svaret på verken nyitrondheim.no eller sit sine sider.

 

Bekreftelse på at du har kommet inn på skole fremvises ved innflytting.

http://sit.no/content/2709/Ny-student-varen-2011

Jeg viste dog ikke frem noe annet enn legitimasjon da jeg flyttet inn.

Lenke til kommentar

Og er et muligheter å omgå den sperren på 20 gb? Tenker ikke på noe ulovlig, men f.eks. betale ekstra pris for ubegrenset, eller i det minste mer enn 40 gb?

Det er ingen måter å omgå dette på såfremt du bor på en SiT-hybel. Da må du eventuelt flytte ut på en privat hybel. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...