Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen tar/har tatt faget TPG4200 Undervannsproduksjonssystemer, og kan komme med noen tips til hvordan man skal lese til eksamen. Det ligger kun et gammelt eksamenssett ute så dette sparer jeg til nærmere eksamen.

 

Føler faget er veldig uoversiktelig og omfattende, da jeg ikke har noen erfaring med feltet fra før av.

Lenke til kommentar

Forresten, hvorfor var det så mange med blå kilt i går som gikk fra (retning) idrettsbygget til dødens dal? Hvem er disse med blå kilt?

Det var hybrider på vei til Hybrida Games, en årlig konkurranse i linjeforeningen Hybrida med grenene ølstafett, øltønnekasting, tømmerstokkasting og tautrekking. :)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet så går det ikke an å endre denne datoen i søknaden på nett (prøvde i dag), men er det mulig å sende en mail til SiT å høre om de kan endre datoen på søknaden?

Jeg endret datoen på søknaden min ved å snakke med noen på "nettprat" på sit sin nettside. Det gikk fort og uten problemer. Regner med at du kan bruke epost også.

Gjorde eksakt det for noen dager siden, men takk uansett :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i batteri til Citizen SR-270X? Trodde egentlig at det skulle holde lengre enn 10 måneder, men skjermen er ekstremt svak. Det skal sies at den ikke har vært brukt på noen uker.. Kan det ha noe å si?

 

Det står GPA76 på batteriet.

Lenke til kommentar

Det er den første testen du må gjennom for å komme inn på NTNU. De forventer nemlig at folk skal være i stand til å lese.

Er vel bare krav til kompetanse i realfag på siv.ing-linjene ? :p

 

 

I tillegg til et snitt på ca 5 i alle andre fag da, noe som vil si veldig bra kompetanse i alle fag, også samfunnsfaglige ;)

Lenke til kommentar

Hvilken måned må du betale dobbel leie? Kontrakten på Voll løper vel ut i juli såvidt jeg vet. Jeg bodde selv på Voll, men bor nå på Singsaker og det er som henholdsvis helvete og himmel da det er mye koseligere og mer sentralt her. Alle jeg kjenner på Berg er også fornøyde og da slipper du den lange veien hjem fra skolen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...