Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke gjort det. Det største problemet slik jeg ser det er at folk legger klær fra ferdige maskiner oppi posene til andre, og hvis du har tuklet med den posen kan du fort ødelegge klærne til en helt uskyldig person.

Endret av operg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heng vesken rundt låsen så den blir låst fast i døren. Da er det problem solved, såfremt du ikke er en av slaskene som lar vasken stå i timevis etter at maskinen er ferdig (det er umulig å åpne maskinen mens den er i gang).

Selv tar jeg med meg vesken når jeg går fra vaskeriet igjen. Ser ikke helt hvorfor det skal være så utrolig vanskelig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte på det, men er ikke fordi folk tar feil at de tar posene (hadde en annen pose inni som bare var slengt på gulvet). Tror jeg går for en musefelle eller lignende. Som Operg sier er det dumt om noen uskyldige skulle få ødelagt klærne (eller posenappern. Så mye er ikke IKEA-posen verdt :p).

Lenke til kommentar

Ikke like issue nå som vi har fått nytt vaskeri på Moholt, men i høst var det virkelig manko på tørketromler og vaskemaskiner der jeg vasket. Så med en gang en vask var ferdig stod noen klare til å ta den ut og inn med sitt eget. Da var det greiere å ha en bag folk kunne legge ting i, isteden for på maskinene/gulvet.

Tenkte på det, men er ikke fordi folk tar feil at de tar posene (hadde en annen pose inni som bare var slengt på gulvet).

Poenget mitt var at terskelen for å nappe med seg en pose er mye større når man kan bli gjenkjent med den senere.

Lenke til kommentar

Er det noen steder på Gløshaugen det går an å få bekreftede kopier? Jeg skal søke ny linje gjennom samordna opptak også må jeg selvfølgelig sende inn alt på nytt..

Studentservice i nord-enden av Stripa gjør det for deg.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er litt sært at folk stjeler Ikea poser?

Hva i all verden er sært med å stjele poser som andre bruker til å frakte skittent undertøy i??!?

Du har selvfølgelig rett, tåpelig utsagn av meg. Sorry.

Lenke til kommentar

Har seg slik at jeg bor i en typisk studentby med vaskeri, og er drittlei av at folk tar Ikea-posene mine slik at jeg ikke får tatt med vasken min tilbake. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gi en lærepenge til en tilfeldig vaskeposeklepto, og trenger tips.

Har vurdert å smøre en lokkepose inn med aceton, benzen eller lignende, men ulempen er at det lukter ganske sterkt og er litt småkjipt om en kleptoallergiker eller lignende skulle pådra seg skader og slikt. Og å ødelegge en hel klesvask til en stakkars posenapper er vel kanskje litt vel drøyt. Noen idéer?

Zalo eller matolje er egentlig en god ide. Kan vaskes vekk, men er ekkelt. ;)

Lenke til kommentar

Etter 5 år med Uninett har jeg ikke fått noen advarsler. Seeder torrenter det meste av tiden (privat side).

Forresten, hvorfor var det så mange med blå kilt i går som gikk fra (retning) idrettsbygget til dødens dal? Hvem er disse med blå kilt?

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet så går det ikke an å endre denne datoen i søknaden på nett (prøvde i dag), men er det mulig å sende en mail til SiT å høre om de kan endre datoen på søknaden?

Jeg endret datoen på søknaden min ved å snakke med noen på "nettprat" på sit sin nettside. Det gikk fort og uten problemer. Regner med at du kan bruke epost også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...