Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Hei! Vurderer å starte med å lese til mekanikk 2 nå snart, men mangler noen gamle eksamensoppgaver jeg kan øve meg på. Foreleseren har bare lastet opp gamle eksamenssett som er blitt gitt fra 2008. Lurer på om folk vet hvor jeg kan finne andre sett? Maskin har vel også noen gamle, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har jobbet som informant om NTNUs studietilbud i videregående skoler? Virker som en grei jobb for en helt ok lønn (131,- pr time), men er interessert i å høre fra en som har erfaring med dette. Trenger så sårt penger :!:

Endret av gannon
Lenke til kommentar

Ser ut som kjæresten og jeg kommer til å flytte i lag etter sommeren, og i den anledning har jeg søkt på div. parhybler/parleiligheter hos SiT. Dum som jeg var satte jeg ønsket dato til 1. aug, men det hadde vært fordelaktig å kunne fått før (1. juli feks). Eller er det slik at man kan få tilbud uavhengig av dato, bare man er langt nok fremme i køen?

Såvidt jeg vet så går det ikke an å endre denne datoen i søknaden på nett (prøvde i dag), men er det mulig å sende en mail til SiT å høre om de kan endre datoen på søknaden? Eller er det bare å legge inn en ny søknad? Kjipt å havne bakerst i "køen", selv om jeg ikke har peiling på hvor lang venteliste det er på disse parleilighetene. Strengt talt bør jeg jo sende en mail til SiT å spørre om dette, men erfaringsmessig er det jo nok av folk som har kjennskap til SiT-systemet og som også vanker i denne tråden, så det er jo mulig å få svar her i løpet av tilstrekkelig kort tid.

Lenke til kommentar

Ser ut som kjæresten og jeg kommer til å flytte i lag etter sommeren, og i den anledning har jeg søkt på div. parhybler/parleiligheter hos SiT. Dum som jeg var satte jeg ønsket dato til 1. aug, men det hadde vært fordelaktig å kunne fått før (1. juli feks). Eller er det slik at man kan få tilbud uavhengig av dato, bare man er langt nok fremme i køen?

Såvidt jeg vet så går det ikke an å endre denne datoen i søknaden på nett (prøvde i dag), men er det mulig å sende en mail til SiT å høre om de kan endre datoen på søknaden? Eller er det bare å legge inn en ny søknad? Kjipt å havne bakerst i "køen", selv om jeg ikke har peiling på hvor lang venteliste det er på disse parleilighetene. Strengt talt bør jeg jo sende en mail til SiT å spørre om dette, men erfaringsmessig er det jo nok av folk som har kjennskap til SiT-systemet og som også vanker i denne tråden, så det er jo mulig å få svar her i løpet av tilstrekkelig kort tid.

 

 

Lykke til. Håper det ordner seg for deg og Guri.

Lenke til kommentar

Søkte du i dag? Vi søkte i februar, før man får plass i køen. I slutten av februar eller mars eller noe får da alle en tilfeldig plass, og allerede da havnet vi så langt bak på våre 3 hybler at vi trolig ikke får parleilighet.

 

Derfor bør dere også sende inn hver deres søknad på 3 forskjellige kollektiv, og så skrive i kommentar at dere ønsker å havne i samme kollektiv. Frode rinnansvei er blant annet tomanns. Så får dere en slik på deling blir det jo i praksis en parleilighet.

 

Anbefaler også å stikke innom SiT (altså, ikke mail). Lettere å få ordnet p2p, spesielt hun ene der er veldig hjelpsom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har seg slik at jeg bor i en typisk studentby med vaskeri, og er drittlei av at folk tar Ikea-posene mine slik at jeg ikke får tatt med vasken min tilbake. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gi en lærepenge til en tilfeldig vaskeposeklepto, og trenger tips.

 

Har vurdert å smøre en lokkepose inn med aceton, benzen eller lignende, men ulempen er at det lukter ganske sterkt og er litt småkjipt om en kleptoallergiker eller lignende skulle pådra seg skader og slikt. Og å ødelegge en hel klesvask til en stakkars posenapper er vel kanskje litt vel drøyt. Noen idéer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...