Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Måtte le litt av "Hans" i den videoen. Flott og ikke minst "stabilt" ansiktsuttrykk gjennom hele intervjuet :p

 

Når det er sagt har jeg verken deltatt eller skjønt den helt store vitsen med "x-russefesten", men for all del; om man greier å begrense hage-urineringen og -spyingen samt forsøplingen så kjenner jeg at jeg bryr meg alt for lite til å argumentere mot en slik fest. Var ordentlig russ i -08, og det får holde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg så en russ 06-jente falle over ende i butikken i dag. Hun sto i kassa med kurven full av billig grans-øl. Klokka var halv fire og hun var driiiiitings. Det er ca 50/50 morsomt og trist.

Jeg må bare spørre: fikk hun kjøpe?

Hun var i en annen kø enn meg, men jeg tror da hun kom gjennom. Var en gjeng som sto i kø, så jeg regner med at noen andre enn henne tok seg av snakkinga.

Lenke til kommentar

Hadde vært jævlig artig om politiet for en gangs skyld hadde hatt ressurser nok til å gå rundt der og gi alle de fikk tak i bot for drikking på offentlig sted. Kunne sikkert fått inn et par hundre høvdinger på det. ;)

Ja, da hadde vi ledd oss ihjel du! Samme gjelder kanskje annen drikking i park?

 

 

Jeg er stor fan av x-russefest, greit å kunne dra skikkelig på fylla én gang i året. Må likevel si meg enig i at det er synd folk ikke klarer rydde opp etter seg, men det har i alle fall tidligere år vært tradisjon for at det blir ryddet lørdag / søndag morgen. Det skjer kanskje i år også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, da hadde vi ledd oss ihjel du! Samme gjelder kanskje annen drikking i park?

 

Hadde faktisk vært ganske artig - og hvem vet, kanskje det hadde ført til at neste års "arrangement" gikk litt bedre for seg? Type at de som deltar tar litt mer hensyn og ikke oppfører seg som Charter-Svein når han har tatt et par rusbrus for mye.

 

Ellers er det opplagt at det er en ganske stor forskjell på å ta en pils eller to mens man griller ute i parken og grisefylla/"skikkelig fylla" (som du kaller det) der man pisser/spyr/driter i hagen til naboene rundt området der man befinner seg...

 

Det er heller ingenting, eventuelt utenom din egen økonomi, som hindrer deg i å ta deg en skikkelig fylla når som helst. Hvis det er noe du har fått for deg så må jeg nesten kalle deg lite fornuftig/intelligent/fyll inn hva du vil, rett og slett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Greia er vel at russefesten er morsom 1., 2. og litt mindre 3. gang.

 

Gløs-studentene som oppholder seg i Dødens Dal *bør* benytte seg av toalettene på Gløs / Idrettsbygg. Det får være det minste man kan forlange. Når man er på festningen, uavhengig av hvilken dag, og må grisepisse synes jeg det er OK at man gjør det i skogen der. Det der derimot ikke ok å pisse i hagen til alle som bor rundt.

 

update: Synes også det å gi bot for offentlig drikking i park er håpløst, siden det vil ramme alle likt, både de som rydder og er flinke, og de som legger igjen horder med søppel.

Endret av kloffsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

update: Synes også det å gi bot for offentlig drikking i park er håpløst, siden det vil ramme alle likt, både de som rydder og er flinke, og de som legger igjen horder med søppel.

 

Jeg synes også det er håpløst at man skal få bot for å ta seg en kald en i parken, men når folk oppfører seg 12-åringer og nekter å lære så burde det være rom for å gi bot slik at de kanskje vil tenke seg om neste gang.

Lenke til kommentar

Nå er i alle fall Dødens dal rensket. Selvfølgelig burde alle ryddet opp etter seg når de forlater stedet, men det er ønsketenkning i denne sammenhengen. Jeg mener det er til å leve med at det ser jævlig ut så lenge det blir ryddet neste dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var aldri en hemmelighet at den dagen var dagen det skulle være fest, og alle i byen burde nå vite hvordan disse festene har en tendens til å utarte seg. Ja, det er litt kjett med så mye søppel, men det var virkelig utaktisk planlegging av turnering. Litt for optimistisk å tro at det skulle være ryddig dagen derpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...