Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor blir "studenter som kan dokumentere kunnskaper innen bruk av Matlab og/eller JSP" foretrukket, hvis de går over til Python? Og hadde det ikke vært smart å nevne det i utlysningen av studasstilling i ITGK at de faktisk skal endre store deler av pensum (blant annet programmeringsspråket)? Kan ikke se for meg at alle som søker faktisk er flinke i Python. Eller vil det bli gitt kurs i Python eller lignende for studassene?

Jeg tipper på at det er fordi de har tenkt å kurse studassene i Python, og ikke vil skremme vekk potensielle kandidater i og med at studasser faktisk er en begrenset ressurs. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Da har jeg fått det bekreftet fra IME at TDT4110 skal bruke python neste semester.

 

Hei igjen.

 

Ja, det vil det når det gjelder TDT4110.

 

Mvh

 

Anne Berit Dahl

Higher Executive Officer

Department of Commputer and Information Science

Norwegian University of Science and Technology (NTNU)

*snip*

 

Fra: sindre

Sendt: 26. april 2011 14:33

Til: Anne Berit Dahl

Emne: Re: FW: [Fwd: Spørsmål om studasstillinger i TDT4110]

 

Så det vil bli brukt python i TDT4110 neste år?

Lenke til kommentar

Hvor begynner jeg for å finne hybel/leilighet i Trondheim? Skal som sagt studere materiellteknologi til høsten og har planer om å flytte opp med en kompis.

Hybel.no, finn.no, iBolig.no, studentsamskibnaden i trondheim, hør med venner. Du burde også sterkt vurdere å sette inn en ønskes leid-annonse hvor du skriver litt om dere selv, mange utleiere gidder ikke arrangere visning eller ta imot henvendelser og plukker heller der. Koster ikke stort.

Lenke til kommentar

Hvor begynner jeg for å finne hybel/leilighet i Trondheim? Skal som sagt studere materiellteknologi til høsten og har planer om å flytte opp med en kompis.

 

Husk også å google navn på utleier, firma eller privatperson. Det er nok av tvilsomme utleier i Trondheim by, Torstein Tran f.eks.

Lenke til kommentar

Hmm, finnes det En slik statestikk for de som kun søker en master? Spesielt intr i datateknikk :p

 

Mulig du kan få tak i den statistikken om du tar kontakt med NTNU. Samordna opptak tar seg ikke av slikt.

 

Dang, der gikk muligheten for å komme billig inn på nano eller indøk!

 

Hva mener du? Nano har 100 færre søkere enn i fjor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ifølge Samordnaopptak var det 103 søkere på Kjemi og biotek. juli i fjor, i år var det 120.

Hvorfor ligger studiet på rundt 54 poeng? Det er jo langt færre søkere enn andre ingeniørstudier.

 

 

edit: 103 i juli 2010 og 120 i år, så litt feil.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Hmm, finnes det En slik statestikk for de som kun søker en master? Spesielt intr i datateknikk :p

 

Mulig du kan få tak i den statistikken om du tar kontakt med NTNU. Samordna opptak tar seg ikke av slikt.

 

Dang, der gikk muligheten for å komme billig inn på nano eller indøk!

 

Hva mener du? Nano har 100 færre søkere enn i fjor.

 

Hehe ja tenkte for meg selv, har en indøker i magen men var aldri så lur at jeg gadd å jobbe nok når jeg gikk på vgs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...