Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+7891234

Matte1 studass er 212 timer? :hmm:

 

Det ser ut som om 200 timer er for å være vanlig studass (2 grupper á 100 timer) og 12 timer er for å være studass under teknostart (i fjor høst var det 4 øvinger under teknostart som skulle veiledes, men ikke rettes, så mulig det er noe lignende til høsten).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234

Skjønner de 12 timene fra teknostart. Men er mer det at alle andre er 80-120 timer.

 

Og i alle de andre fagene har man kun en gruppe å veilede hver uke, i matte 1 (og matte 2 på våren) veileder man 2 grupper hver uke.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få til noe avtale om flere studassjobber ved IMF samtidig? Evt kunne jeg meget godt tenke meg 2-3 grupper i matte 3, noen som har erfaring med slike opplegg? Det er jo absolutt kurant å ha flere grupper i samme fag, det blir ikke like mye arbeid som to adskilte jobber.

 

Noen som har peiling på om det er retting av øvinger i tallteorien? Jeg droppa aldri innom øvingstimene, men det er jo et digg fag (å undervise i).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234

Er det mulig å få til noe avtale om flere studassjobber ved IMF samtidig? Evt kunne jeg meget godt tenke meg 2-3 grupper i matte 3, noen som har erfaring med slike opplegg? Det er jo absolutt kurant å ha flere grupper i samme fag, det blir ikke like mye arbeid som to adskilte jobber.

 

Det legges ikke opp til at man skal ha flere grupper i matte 3. Men om det ved semesterstart mangler noen studasser så skader det jo ikke å tilby seg å ta en ekstra gruppe.

Lenke til kommentar

Skifter de fra JSP til Python i ITGK (TDT4110) fra og med neste semester, eller er det pølsespinn?

Synes uansett det høres ut som en god idé. JSP er kanskje ikke akkurat verdens beste språk for nybegynnere. UiO bruker Python i deres svar på ITGK.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Hvordan dokumenterer man kunnskaper innen bruk av JSP annet enn at de kan se jeg har tatt IT GK tidligere? For IT GK er nok første og siste gang jeg bruker JSP.

Jeg har brukt JSP i jobb-sammenheng. Mye. Tror jeg hadde vært en sterk kandidat hadde jeg søkt på studass-jobb nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...