Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en mail fra [email protected]

 

This message is from Norwegian University of Science and Technology messaging center,we are receiving complaints for

unauthorised use of yourn Email.We are making an extra security check on all email accounts.To keep your account active

you are to provide the

below informations.

 

Username:

Password:

 

Thanks

NTNU Webmail-Service- Team

 

Hahaha.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Lærerhøyskolen er vel under Hist, ikke dragvoll? og om du snakker om lektorer så er jo det noe man kan bli både på gløs og dragvoll (dog i fag med litt forskjellig nytte :))

 

AtW

Fully aware of the first point. Men jeg blir antagelig lærer uten noengang å ha vært på HIST...

 

Og igjen, jeg tror ikke realfagene har monopol på nytten...

Lenke til kommentar

 

Lærerhøyskolen er vel under Hist, ikke dragvoll? og om du snakker om lektorer så er jo det noe man kan bli både på gløs og dragvoll (dog i fag med litt forskjellig nytte :))

 

AtW

Fully aware of the first point. Men jeg blir antagelig lærer uten noengang å ha vært på HIST...

 

Og igjen, jeg tror ikke realfagene har monopol på nytten...

 

Det er vel heller ingen som har sagt at realfag har noe monopol på nytte?

 

AtW

Lenke til kommentar

"Voldtekten skal ha skjedd ved 01:30-tiden på en gangsti mellom Berg studentby og Moholt studentby".

http://www.dagbladet.no/2011/04/10/nyheter/voldekt/innenriks/kriminalitet/16141437/

Faen meg drøyt. Sant nok at stien blir kalt voldtektsstien - den er jo både mørk og passende for kjipe overfall, men likevel...

 

Greit nok at ideelt skal jenter slippe å måtte tilpasse hverdagene sine for å unngå å bli voldtatt, men man går rett og slett ikke "voldtektsstien" lørdags natt. Forrige helg ble vel en jente overfalt av tre gutter i bakklandet.. Noen som er med på å lage borgervern?

Endret av Deneb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Voldtekten skal ha skjedd ved 01:30-tiden på en gangsti mellom Berg studentby og Moholt studentby".

http://www.dagbladet.no/2011/04/10/nyheter/voldekt/innenriks/kriminalitet/16141437/

Faen meg drøyt. Sant nok at stien blir kalt voldtektsstien - den er jo både mørk og passende for kjipe overfall, men likevel...

 

Greit nok at ideelt skal jenter slippe å måtte tilpasse hverdagene sine for å unngå å bli voldtatt, men man går rett og slett ikke "voldtektsstien" lørdags natt. Forrige helg ble vel en jente overfalt av tre gutter.. Noen som er med på å lage borgervern?

 

Har det noen gang blitt voldtatt noen der før nå?

 

AtW

Lenke til kommentar

"Voldtekten skal ha skjedd ved 01:30-tiden på en gangsti mellom Berg studentby og Moholt studentby".

http://www.dagbladet.no/2011/04/10/nyheter/voldekt/innenriks/kriminalitet/16141437/

Faen meg drøyt. Sant nok at stien blir kalt voldtektsstien - den er jo både mørk og passende for kjipe overfall, men likevel...

 

Greit nok at ideelt skal jenter slippe å måtte tilpasse hverdagene sine for å unngå å bli voldtatt, men man går rett og slett ikke "voldtektsstien" lørdags natt. Forrige helg ble vel en jente overfalt av tre gutter.. Noen som er med på å lage borgervern?

 

Har det noen gang blitt voldtatt noen der før nå?

 

AtW

 

Aner ikke, det kan godt hende. Tror ikke det er lurt å gå samme sti på samme tidspunkt alene neste helg for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Kjip hendelse, men jeg stiller meg uforstående til alle påstandene om at Trondheim er en "farlig" by å ferdes på natterstid. Nå har jeg bodd her i 26 år og har fremdeles til gode å oppleve noe dramatisk.

 

Bare for å få en oppklaring. Er det snakk om gangstien som man kommer til ved å ta til høyre i Dybdahlsveien, like over bussholdeplassen som heter Berg Studentby?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan foregår utdelingen av leseplasser (kontor)? Hvor søker man, hvor får man, hvem blir prioritert etc?

 

Er snakk om 3. klasse industriell matematikk.

 

Instituttkontoret. Man har vel egentlig rett på arbeidsplass når man kommer på masternivå, men dette varierer stort fra institutt til institutt. Noen får ikke før i femte, mens noen får i tredje.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...