Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker, men tipper man skal skrive hva man velger.

 

DrKarlsen vet nok svaret, han vet alt!

 

Jeg tenkte på det og, men når jeg søkte så oppgave jeg jo allerede da hva jeg valgte, så jeg blir ikke helt klok på det.

Oppsettet er som følger:

 

Prioritet 1: Fysikk

"Valg"

Random søknadskode/emnekode

Prioritet 2: Matte

"Valg"

søknadskode

 

Spør jeg Karlsen dumme spørsmål slår han meg...

Lenke til kommentar

Jeg studerer nå musikkteknologi (1. året). Har søkt datateknikk til høsten.

Tenker å ta 2 fag på data og 2 fag på mustek hvert semester en stund framover.

 

Så er spørsmålet mitt:

Må jeg gjøre noe spesielt for å studere både mustek og data samtidig? Er det bare å takke ja til datateknikk (når den tid kommer) og så ordner det seg automatisk? Er det noen automatikk i at jeg blir meldt av mustek hvis jeg takker ja til å studere data?

Endret av Iver_j
Lenke til kommentar

Jeg studerer nå musikkteknologi (1. året). Har søkt datateknikk til høsten.

Tenker å ta 2 fag på data og 2 fag på mustek hvert semester en stund framover.

 

Så er spørsmålet mitt:

Må jeg gjøre noe spesielt for å studere både mustek og data samtidig? Er det bare å takke ja til datateknikk (når den tid kommer) og så ordner det seg automatisk? Er det noen automatikk i at jeg blir meldt av mustek hvis jeg takker ja til å studere data?

Jeg er oppmeldt i 4 studieprogram (2 riktignok som jeg ikke "bruker"), men det er med andre ord bare å søke via samordna en gang til og takke ja. Du skal da få en dropdown-meny i studweb.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har update på sauna'n på i-bygget? Blir den fikset før jeg fullfører graden, mon tro?

 

Før noen avslører sannheten skyter jeg fra hofta og spår hva som foregår:

 

Noen dro kabelen til ovnen ut fra veggen, og for å sette den inn igjen må det tilkalles en vaktmester som for øyeblikket er på elgjakt. Mulig den fikses ila. sommeren 2011.

 

Lenke til kommentar

Jeg studerer nå musikkteknologi (1. året). Har søkt datateknikk til høsten.

Tenker å ta 2 fag på data og 2 fag på mustek hvert semester en stund framover.

 

Så er spørsmålet mitt:

Må jeg gjøre noe spesielt for å studere både mustek og data samtidig? Er det bare å takke ja til datateknikk (når den tid kommer) og så ordner det seg automatisk? Er det noen automatikk i at jeg blir meldt av mustek hvis jeg takker ja til å studere data?

Jeg er oppmeldt i 4 studieprogram (2 riktignok som jeg ikke "bruker"), men det er med andre ord bare å søke via samordna en gang til og takke ja. Du skal da få en dropdown-meny i studweb.

 

Tør jeg spørre hvorfor i alle dager du er det?

Lenke til kommentar

Et masterprogram som er primæroppgaven min. Så meldte jeg meg opp i bachelor i språk og økonomi for å få ta 60 stp spansk som jeg har lyst på. Etter jul oppdaget jeg at jeg kunne melde meg opp i årsenheten i spansk og slippe maset om økonomifag. Men jeg meldte meg ikke av det andre, enda... Og så er jeg enkeltemnestudent.

 

(Så det blir vel strengt tatt 3 poeng og en status)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...