Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

De skal jo på pliktår alle sammen så.. hehe. De var ganske aktive når jeg bodde i Trondheim også. De arrangerte blant annet gratis engelskkurs.

For noen vitser de er. Hva med å sette seg inn i situasjonen i et land før de reiser dit?

 

Raspeball: Sikkert der på mandag også. Stae jævler.

 

Hvem er med på å lage en ateiststand med gratis vafler?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mormonere og englekurs vanlig på NTNU? Kanskje jeg må revurdere min søknad til høsten ...

 

Du vil bli overasket over mengden av mormoner, krik'ere og andre tullinger som finnes her på Haugen. Det verste er i eksamensperioden, når de har gudstjeneste eller synger, og det høres over hele Realfagsbygget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker dere legesenteret på Gløshaugen og har fastlege der, eller andre steder? Er de flinke der? Erfaringer?

Jeg har fastlege på Gløs og er fornøyd med det. Greitt å ha kort vei til legen. Han jeg har som lege er visstnok den som har flest pasienter i landet, men jeg merker ikke at det går utover kvaliteten på timene jeg har hos ham. Han er veldig rett på sak og bruker ikke mye tid på utenomsnakk, en lege etter min smak med andre ord. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor stiller dere ikke noe kritiske spørsmål vedrørende e-poster fra tredje part som ikke eier rettighetene til materialet, og nøyaktigheten i deres informasjon? Det har vel vært noen saker der de automatiske systemene til slike selskaper har bommet brutalt.

Om man mener informasjonen er gal, så gis man vel mulitghet til å melde dette tilbake til NTNU når man får brevet.

 

Ellers så blir neppe innholdet i dataene som går over nett lagret.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...