Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør iallfall rapportere saken.

 

Er vel ikke så lett å straffe folk for slike overtredelser? Å kaste de ut fra universitetet i et semester er litt drøyt, hva annet kan NTNU gjøre?

"Det er totalt uakseptabelt å sende spam/massemail i it's learning. Dette er et klart brudd på NTNUs IT-reglement. Det vil kunne medføre sanksjoner fra NTNU å bryte IT-reglementet, og du vil kunne miste din tilgang til it's learning."

 

Antar de kan utestenge studenter for kortere eller lengre tid.

Lenke til kommentar

Slik systemet fungerer nå er det vel strengt tatt mulig å masseutsende til cirka hele universitetet ved å sende i 29 "puljer", en for hver førstebokstav i etternavnet, om jeg husker rett. Problemet er vel at det er litt vanskelig rent teknisk å hindre denne "puljeutsendingen" og samtidig tillate utsending til alle i større fag (hvis for eksempel faglærer har en viktig beskjed som alle må få).

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Hei. Jeg skal bytte linje til høsten (går nå førsteåret siv.ing i diverse) og har i det siste fått øynene opp for bachelor i fysikk og matte, da jeg liker valgfriheten på de linjene i forhold til f.eks. fysmat, nanoteknologi og andre linjer som er veldig teoretiske.

 

Jeg kan senere velge i mellom mange mastere som går innenfor mye av det samme som de nevnte linjene, så jeg ser ikke så mange ulemper.

 

Noen som har erfaringer fra studiene? Er det greit å få godkjent matte 1, 2 og 3, mekanikk og sånne standard siv.ing fag for analysemnene? Hvordan stiller man med en bachelor i fysikk fra ntnu hvis man skal søke seg til prestisjetunge universiteter i utlandet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...