Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også irriterende de som insisterer på å gjøre hele treninga i knebøystativet. Knebøy i knebøystativet, benkpress på benkpressen og markløft, vektløfterøvelser og lignende på platten. Enkle regler så det blir likt for alle!

Bicepscurl i knebøystativ :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det hvis man ønsker å bo i kollektiv som førsteårsstudent, hvor bør jeg søke?

Berg som er det nyeste ser jo ganske fint ut, men ser i beskrivelsen at det er for "venner i kollektiv", og jeg drar alene :p Vil jo gjerne bo i kollektiv det første året for å bli kjent med nye og sånt, eller har jeg helt feil innstilling nå? :D

Lenke til kommentar

Jeg flytta inn på Voll studentby, og der kjente ingen hverandre. Deler fellesareal/kjøkken med 6 andre. Nå er vi en noenlunde sammensveisa gjeng =) Men de fleste kommer til å flytte neste skoleår. Det er 50-60% utskifting/rullering på voll studentby hvert år.

 

Ellers har jeg hørt at SiT skal åpne et nytt studenthus på Klæbuveien 52:

http://www.sit.no/content/40316/Klabuveien-52

Endret av Iver_j
Lenke til kommentar

Jeg flytta inn på Voll studentby, og der kjente ingen hverandre. Deler fellesareal/kjøkken med 6 andre. Nå er vi en noenlunde sammensveisa gjeng =) Men de fleste kommer til å flytte neste skoleår. Det er 50-60% utskifting/rullering på voll studentby hvert år.

 

Ellers har jeg hørt at SiT skal åpne et nytt studenthus på Klæbuveien 52:

http://www.sit.no/content/40316/Klabuveien-52

Synes det var ganske dyrt! 4300,- + strøm for en hybel hvor du deler et kjøkkenområde med 12 andre

Lenke til kommentar

Var en solid pris. Dog, det jeg ville vært mest negativ er å dele en komfyr med 13 andre personer. Hvordan kommer dette til å gå når man skal lage seg middag? Kølapp?

Kanskje være bittelitt sosial og organisere felles middag? Jeg har inntrykket av at de legger opp til en ganske sosial levemåte i Klæbuveien, kanskje ikke rette stedet å bo om man er einstøing.

Lenke til kommentar

Felles middag er greit nok det, men til vanlig synes iallfall jeg det er greiest å stå for sin egen middag. Har noe med at folk har forskjellig timeplan og slikt å gjøre. Man er ikke einstøing bare man ikke ser for seg å spise middag sammen med gjengen klokka fem hver ettermiddag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gis det fortsatt kjønnspoeng til jenter som søker siv.ing (ja, vet at det ikke gis for alle linjer)?

Rådgiver sa til meg at hun trodde ikke det ble gitt kjønnspoeng fortsatt.

Eller er det noen som vet om det er noen silke endringer i sikte?

Jeg skal ikke søke før til neste år igjen, så hadde vært greit å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...