Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis alle som skal ta markløft må ta det på platten blir det eviglang kø. Syns det er greit og ta markløft i knebøystativet. De som tar andre øvelser, som skulderpress og ting som ikke krever så høye vekter bør bruke de ferdigvektstengene, blir så irritert når jeg ser folk tar opp platten eller knebøystativet og trener med stanga og 2,5kg på hver side.

Lenke til kommentar

Hvis alle som skal ta markløft må ta det på platten blir det eviglang kø. Syns det er greit og ta markløft i knebøystativet. De som tar andre øvelser, som skulderpress og ting som ikke krever så høye vekter bør bruke de ferdigvektstengene, blir så irritert når jeg ser folk tar opp platten eller knebøystativet og trener med stanga og 2,5kg på hver side.

 

 

Nja, veit ikke helt. Virker som det mer trøkk på knebøystativet, i tillegg er det større sjanse å ta sammen med noen på markløftplatten.

Lenke til kommentar

NTNUI burde definitivt investert i flere rack. Er jo en million maskiner som ingen bruker, som tar opp et hav av plass, og så er det to knebøystativer. Der er det alltid kø. Latterlig.

Hvis jeg ikke husker helt feil skal de bruke pengene de fikk fra klubben i mitt hjerte på et nytt knebøystativ.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg går nå andre klasse fysmat på ntnu, bare lurer, dere som har klart å skaffe dere relevant sommerjobb, hvordan har dere gått frem? Har dere søkt på utlyste stillinger? Snakket med folk på karrieredager? Jeg klarer ikke engang finne plasser å søke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...