Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Plussgrader i dag og i går har vel ikke påvirket isen under snøen så veldig mye? Kommer selvsagt an på hvor mye snø det er snakk om, har ikke vært i omrpdet.

Jeg skal kopiere 63GB fra progdist. Hvordan bør jeg gå frem for å bruke minst mulig tid? Vil jeg få høy hastighet hvis jeg stikker på Campus og bruker nettverkskabel?

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når serveren står på NTNU-nettverket, så går det vel som regel bra. Du får det i hvert fall ikke noe raskere ved å sitte et annet sted enn campus.

Riktig, som regel går det bra. Det var derfor jeg spurte eksplisitt om kabel, og fikk kjapt tilbakemelding.

Mange innlegg for lite :hmm:

Lenke til kommentar

Nå går jeg bare første året på Fysikk og matematikk, så jeg kan ikke si noe om hvordan laboratoriearbeidet er i høyere årskurs. I Elektrisitet og magnetisme, som jeg har dette semesteret, har de to laboratorieøktene jeg har hatt dreid seg om å måle kraften mellom metallkuler for å bestemme den elektriske permittiviteten (en fysisk konstant), og å observere og analysere magnetisk kraft i ulike spoler. Laboratorieøktene forrige semester i Mekanisk fysikk gikk på samme måte (men selvsagt med andre typer forsøk).

Endret av operg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...