Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Du vet like godt som meg hvor bratte de bakkene er

Bakken opp til Steinan er ikke bratt for fem flate ører. Du overdriver noe jævlig; det går fint an å sykle året rundt her oppe så lenge en bruker piggdekk om senhøsten/vinteren.

Tenkte mest på Moholt/Voll. Steinan har jeg aldri vært.

@ATWindsor: Da er vel du en av de 10 prosentene jeg nevnte ;) Et helvete er uansett å ta i, men for å understreke et poeng. Jeg personlig synes det er et hat å bli svett på vei hjem. X-dama bodde på Moholt en periode, sjansene for butikk øker ikke akkurat hvis man kommer frem svett og andpusten.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, nå? Knall.

Skjønner ikke de som gidder å gå til moholt, synys det er et ork de får ganger jeg har gjort det, og da har jeg trent opptil 6 ganger i uka - altså ikke noen lathans.

I tillegg skjønner jeg ikke de som tør å sykle når det er så sykt glatt ute, dere er modige ihvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg er også blant dem som syklet moholt -> gløs -> moholt om sommeren og gikk samme distanse om vinteren. Det tar ikke spesielt langt tid, og gjør at formen ikke forfaller helt. Kan vel også nevne at det ikke var uvanlig å trille sykkelen opp det verste stykket, da unngår man å komme svett hjem også.

Lenke til kommentar

Problemet er vel ikke at det tar så sykt lang tid, men at det kan bli et ork hvis man har et sosialt liv.

Hva i alle dager er logikken bak den uttalelsen?

Nå var det jo ikke jeg som skrev dette, men jeg vil tro at om du skal sykle fra Gløs og hjem og så skal ut med folk, så er det mulig du trenger en dusj om du blir svett... Og om du drar ut flere ganger for dag, må du enten gå svett, dusje flere ganger hver dag eller ta buss/gå. Just a thought :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...