Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg velger 15. juli da. De holder til i sentrum, samme sted som utøvende musikk tror jeg. Da går det vel greit å bare velge utøvende musikk på studiested eller?

Musikkteknologi holder til på Fjordgata 1, rett over 4sound-butikken. Det er rett ved siden av Campus Olavskvartalet, hvor bl.a. utøvende musikk holder til. Noen fag, som exfac (første semester), tas på dragvoll. Humstart er også på dragvoll. Andre fag, som grunnkurs i programmering, er på gløshaugen. Det hender også at noen forelesninger og lab-øvinger er på gløshaugen. Exphil (første semester) undervises både på gløshaugen og dragvoll. Endret av Iver_j
Lenke til kommentar

http://www.sit.no/co...ap?thisId=40284

 

Blir lenger å gå for meg, men dette kommer forhåpentligvis til å fjerne litt av trykket på Gløshaugen!

 

Bra av SIT.

Ja dette trengs sårt! :) Per i dag har jeg fullstendig gitt opp å bevege meg inn i idrettsbygget på gløs mellom to og ni :p

For min del fungerer det ikke i det hele tatt å trene før to på morgenen eller etter ni på kvelden, så jeg har gitt helt opp å bruke idrettsbygget på Gløs og trener nå privat. Dette kommer godt med. Jeg synes heller ikke prisøkningen er drøy, det er fortsatt svært billig i forhold til hva man faktisk får igjen. Det burde dog vært mulig å betale per måned, da ser kanskje studentene hvor billig det faktisk er. Er vel 120 kroner i måneden, og det kun hvis man bestemmer seg for å gå helt opp til maksgrensen.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Har et par spørsmål angående hybel i Trondheim. Tenkte å reise opp neste år og da mest sannsynlig alene. Hvor bør jeg reise? Kunne tenkt meg noe nyere og da ser jeg at det meste er umøblert. Hvor mye møbler trenger man? Skrivebord, kontorstol og seng? Ser garderobeskap ofte er inkludert.

 

Ellers lurte jeg på om det er noen steder man bør søke om man reiser opp alene? Vil jeg for eksempel dele kjøkken og bad med folk som ikke kjenner hverandre, eller kan jeg risikere å havne med f. eks 2 andre som kjenner hverandre godt?

 

Ellers lurte jeg på om noen har erfaringer med noen av disse og kan si noe om det: Nye Berg, Bloksberg, Nedre Singsakerslette, Magnud den godesgate 2, Lerkendal, Klostergata 18.. Lurer kanskje litt på Moholt også? Ser det ligger litt lengre unna og litt dårlig standard, men er tross alt billig og møblert. Bloksberg virker kanskje mer fristende enn de andre pga. eget bad. Noen dårlige sider ved Bloksberg?

 

Til slutt, så også at det er hybelleiligheter på Nye Berg til 3700-3900. Vil de være vanskelige å få tak i? Ser også at de er 13 kvm, blir ikke det litt lite når det er "kjøkken" og bad på den plassen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...