Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stengt? Omtrent like idiotisk som å sette inn microen i helgene. Det at enkelte skal være pøbler i fylla er ingen grunn, burde isåfall se hvem som har låst seg inn på skolen og lett finne ut hvem som har ansvaret.

 

Vannkokeren ble jo ødelagt pga et julebord i kantina, idiotisk at det har tatt så lang tid å få ny.

Lenke til kommentar

Dersom de registrerer hvem som har brukt kortet er det da stadig ganske vanskelig å finne ut hvem det er ettersom det er mange som bruker kortet hver kveld?

 

Er uansett litt skeptisk til om de kan registrere hvem som er i Realfagbygget, mulig det bryter med personopplysningsloven.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Sitter her og registrerer meg på boligtorget til SIT, men jeg er usikker på noe. Skal gå bachelor i musikkteknologi, men under "Studiested" har jeg ingen anelse om hva jeg skal velge. Og på "Studieslutt", skal jeg da bare velge vår 2012? Går ikke an å velge vår 2014. Og når vil det lønne seg å søke hybel fra? 5. august vil vel være greit?

Lenke til kommentar

Hei

 

Er det noen som vet om det går ann å ta exphil før man begynner på NTNU? Hvis jeg ikke kommer inn på NTNU rett etter vgs, så hadde det vært deilig å gjøre ferdig exphil før videre studier.

Ex phil kan tæs når og hvor du vil, universiteter og høyskoler (som praktiserer dette) godtar hverandres uten problemer.

Det er vel en sannhet med noen små modifikasjoner, da ex.phil ikke gir det samme antall studiepoeng alle steder.

Lenke til kommentar

Sitter her og registrerer meg på boligtorget til SIT, men jeg er usikker på noe. Skal gå bachelor i musikkteknologi, men under "Studiested" har jeg ingen anelse om hva jeg skal velge. Og på "Studieslutt", skal jeg da bare velge vår 2012? Går ikke an å velge vår 2014. Og når vil det lønne seg å søke hybel fra? 5. august vil vel være greit?

Du velger den siste datoen som du kan, det spiller ingen rolle. Studiested for musikkteknologi husker jeg ikke hva er, men er Dragvoll, tror jeg. Men det er tipp, men det spiller heller ingen rolle. Men når det gjelder startdato så lønner det seg å velge 01. juli eller 15. juli hvis du har råd til å betale for den ekstra tiden. Større sjanse for å få hybel...

 

Det er vel en sannhet med noen små modifikasjoner, da ex.phil ikke gir det samme antall studiepoeng alle steder.

Det er uproblematisk, bachelorgrader har et slingringsmonn på opptil 5 stp.

Lenke til kommentar

Sitter her og registrerer meg på boligtorget til SIT, men jeg er usikker på noe. Skal gå bachelor i musikkteknologi, men under "Studiested" har jeg ingen anelse om hva jeg skal velge. Og på "Studieslutt", skal jeg da bare velge vår 2012? Går ikke an å velge vår 2014. Og når vil det lønne seg å søke hybel fra? 5. august vil vel være greit?

Du velger den siste datoen som du kan, det spiller ingen rolle. Studiested for musikkteknologi husker jeg ikke hva er, men er Dragvoll, tror jeg. Men det er tipp, men det spiller heller ingen rolle. Men når det gjelder startdato så lønner det seg å velge 01. juli eller 15. juli hvis du har råd til å betale for den ekstra tiden. Større sjanse for å få hybel...

Tror jeg velger 15. juli da. De holder til i sentrum, samme sted som utøvende musikk tror jeg. Da går det vel greit å bare velge utøvende musikk på studiested eller?

Lenke til kommentar

Dessverre. Rådgivningssamtaler.

 

Ok. Har du en pålitelig kilde? Jeg tviler i grunn heller ikke på det, men rådgivere sier så mye rart.

 

EDIT: Er det jødehets å komme med en og annet jødevits eller å mobbe de for store neser og griskhet?

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...