Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Oppsigelsestiden begynner egentlig fra datoen kontrakten begynner, så i prinsippet må man betale for en måneds leie uansett.

 

Men slik jeg skjønner det er SIT ekstra fleksibel og gjør unntak for nye studenter som ikke vet om de er kommet inn enda. Det betyr ikke nødvendigvis at de gjør det samme for eksisterende studenter.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du usikker på om du vil bo hos oss etter den 30. juni

er det best om du signerer den nye kontrakten.

Eksempel: Jeg skal bare bo til 5. juli, hva gjør jeg?

Signer og returner ny kontrakt. Send en oppsigelse

senest 5. juni via www.sit.no/dinside

<http://www.sit.no/dinside> (minimum en måneds

oppsigelsestid)."

 

Hentet fra kontrakten. Slik jeg tolker det kan du altså si opp den nye kontrakten selv om den i prinsippet ikke har trådd i effekt enda.

 

Obs: Dette er hentet fra fornyingskontrakt.

Endret av hli
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en drøy uke siden fikk sikkert samtlige av SiTs leietakere SMS om at viktig informasjon var på vei i posten. Neste dag lå det brev i postkassen med brukernavn og passord i klartekst til boligtorget. Hvorfor i alle dager skal man sende brukernavn og passord i posten og samtidig informere en stor mengde personer om at det ligger sensitiv informasjon i SiTs postkasser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange som har standard grønn postkasse uten lås, meg inkludert.

 

Angrer nesten litt på at jeg ikke tok et skikkelig raid og nappet til meg så mange brev som mulig. Hadde kanskje fått litt fokus på saken da :)

Hvordan foreslår du ellers at de sender ut koden til folk? Er e-post sikrere kanskje mener du? :)

Lenke til kommentar

Hilsen Flin, mester i alt.

 

Er vel akkurat det motsatte som er problemet, jeg er ingen ekspert på dette området, men til og med jeg skjønner at det ikke er lurt å sende ut passord og brukernavn på den måten. Det som jeg synes er rart er at hvis jeg kan skjønne at det er dumt så burde SIT klare det, er tross alt de som skal være ekspertene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...