Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Sittet å sett på "Introduction to algorithms" fra MIT på iTunes U for å lære meg Algdat og det har fungert veldig bra.

Noen som vet om lignende forelesninger i f.eks. Datamaskiner grunnkurs? Et sted jeg kan utdype meg selv i instruksjonssett, mikrokontrollere o.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her må jeg støtte sim, jeg mener når dere er miljøsvin og faktisk skriver ut ting så fortjener dere ikke bedre. Ett tørk er nok

VI har mer enn nok skog, slike marginale papirsparingstiltak er bare fordi man skal føle seg miljøvennlig med marginal innsats.

AtW

Nå var mitt innlegg ment litt ironisk, men det kom tydeligvis ikke godt nok frem. Burde kanskje brukt et smilefjes eller noe.

Så til noe litt mere seriøst: I år er en del av mine eksamener på kvelden, noe jeg aldri har opplevd før. Er det sånn at dette blir vanligere jo høyere opp man kommer?

Lenke til kommentar

Her må jeg støtte sim, jeg mener når dere er miljøsvin og faktisk skriver ut ting så fortjener dere ikke bedre. Ett tørk er nok

VI har mer enn nok skog, slike marginale papirsparingstiltak er bare fordi man skal føle seg miljøvennlig med marginal innsats.

AtW

Nå var mitt innlegg ment litt ironisk, men det kom tydeligvis ikke godt nok frem. Burde kanskje brukt et smilefjes eller noe.

Så til noe litt mere seriøst: I år er en del av mine eksamener på kvelden, noe jeg aldri har opplevd før. Er det sånn at dette blir vanligere jo høyere opp man kommer?

Vil ikke si det. Som 5. klassing har jeg kun hatt 1 kveldseksamen. Tror du bare har hatt flaks/uflaks, det spørs jo hvordan du ser på det.

Lenke til kommentar

AtW

Nå gikk jeg ut for noen år siden, men jeg har aldri hatt noen kvedleksamener. (og de fantes da også), men jeg vil tro små fag har større mulighet for å bli kveldseksamen.

AtW

Lenke til kommentar

De starter jo 15, men med 4 timer mer man jo ikke ferdig før 19 (med forbehold om at man sitter ut tiden), og da er det jo kvelden. Eksamen i statistisk fysikk var ettermiddag, og eksamen i elektromagnetisk teori er også på ettermiddagen.

For ikke å tenke på de som har rett på 1 time ekstra eksamen eller så.

Lenke til kommentar

Jupp...melder meg på gjengen som har eksamen kvelden 21.

Heldiggriser! Jeg misunner dere... :love:

Selv har jeg siste eksamen den 10. Aaaaltfor tidlig spør dere meg. (Men jeg har dog en oppgave som leveres den 20.)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...