Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sier seg selv at det fins mange tilfeller av folk som doper seg for å yte bedre på eksamen. Man kommer lengre med bedre karakterer.

Risikoen er lav, effekten er veldokumentert, og det fins mange som vil gjøre det meste for å sikre seg bedre karakterer. Ser man på hvor langt man kan komme med gode karakterer kan man også tenke seg til hvem som mest sannsynlig doper seg av en vilkårlig student på dragvoll eller på gløshaugen.

Lenke til kommentar

Noen som vet omtrent hvor tidlig man må møte for å sikre seg lesesalplass på Gløs? Tenker da spesielt lesesalen i elektrobygget.

På det verste i fjor var jeg der halv syv og da var lesesalen halvfull. Kom du etter åtte var det umulig å få plass.

Er utrolig glad for at jeg slipper det helvete der i år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på det her med lesesaler. Hvorfor sette seg akkurat der for å lese? Hjemme har jeg en skrivepult som er større, bedre og som er inne på rommet mitt hvor jeg faktisk kan sitte alene og slippe alle rundt som ikke gjør annet enn å forstyrre. Hvis man absolutt vil komme seg ut fra hybelen for å kunne jobbe effektiv, hvorfor ikke reservere et grupperom i eksamenstia? Har et par kompiser som gjør det og det fungerer strålende.

Ellers så har jeg som regel snudd døgnet i så stor grad at når jeg ankommer P15, så er det bare meg og kanskje en annen i hele etasjen.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på det her med lesesaler. Hvorfor sette seg akkurat der for å lese? Hjemme har jeg en skrivepult som er større, bedre og som er inne på rommet mitt hvor jeg faktisk kan sitte alene og slippe alle rundt som ikke gjør annet enn å forstyrre. Hvis man absolutt vil komme seg ut fra hybelen for å kunne jobbe effektiv, hvorfor ikke reservere et grupperom i eksamenstia? Har et par kompiser som gjør det og det fungerer strålende.

Ellers så har jeg som regel snudd døgnet i så stor grad at når jeg ankommer P15, så er det bare meg og kanskje en annen i hele etasjen.

Helt enig, skjønner ikke greia med å dra på skolen for å lese. Mye bedre hjemme, der du bare kan gå å ordne deg kaffe når du vil osv. I tillegg er det digg å sove lenge og heller være oppe om nettene...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...