Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fødselsdato finner man vel ikke, bare år? For ikke å nevne at it's learning viser min postadresse, som man ikke kan finne i telefonkatalogen engang. Uansett så er det noe suspekt at man kan finne så mye informasjon på samme plass. (For ikke å nevne at man ikke har noe valg om at informasjonen skal vises). 

Hmm, det er sant, jeg er ikke noen skatteliste-ninja, men mente man fikk fødselsdato der, men det er kanskje rett som du sier at man bare får året?

AtW

Lenke til kommentar

Formålet med å reservere seg mot NTNU brukersøk er jo å hindre at tilfeldige folk som ikke er tilknyttet NTNU finner informasjonen, ikke at andre studenter og ansatte ved NTNU ikke finner den. Personlig er jeg positiv til brukersøket på It's learning, da det har vært nyttig (for meg) utallige ganger. Det er de færreste universiteter som ikke har en utfyllende studentkatalog tilgjengelig for folk som er tilknyttet universitetet.

Lenke til kommentar

Jeg kan se nytteverdien av kontaktinformasjon for folk som tar samme fag/linje, men det er bortimot meningsløst at folk på feks Dragvoll skal kunne søke opp min kontaktinfo. Skal de på liv og død kontakte meg får de se i telefonkatalogen. Finner de ikke meg der, too bad.

Lenke til kommentar

NTNU-brukernavn (for i kunne sende epost) er greit, men adresse, telefonnummer og fødselsdato er bare håpløst. Skjønner ikke hvorfor noen skal ha bruk for å vite min fødselsdato, og adresse og telefunnummer finner de i telefonkatalogen siden jeg har valgt å offentliggjøre det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

NTNU-brukernavn (for i kunne sende epost) er greit, men adresse, telefonnummer og fødselsdato er bare håpløst. Skjønner ikke hvorfor noen skal ha bruk for å vite min fødselsdato, og adresse og telefunnummer finner de i telefonkatalogen siden jeg har valgt å offentliggjøre det.

At foreleser eller fagansvarlig har andre måter å få tak i deg enn kun epost kan jeg se nytten av.

AtW

Lenke til kommentar

At foreleser eller fagansvarlig har andre måter å få tak i deg enn kun epost kan jeg se nytten av.

AtW

Derfor jeg mener det kan forsvares at man kan se folk som er medlemmer i samme fag, men det forsvarer ikke at vi kan se random folk på Dragvoll.

Lenke til kommentar

AtW

Det bør iallfall ikke være tilgjengelig for alle studenter.

Lenke til kommentar

Jeg som trodde medisin skulle bli kjedelig! Sitter å ser på forelesning om terminologi, kan anbefales på det varmeste. Han fyren som holder den er ikke noe som helst annet en en parodi på absolutt alt, nå har han nettopp for klart at "kuk" og den engelske oversettelsen "cock" er ord som regnes som for vulgære for dagligtalen og må derfor byttes ut med "penis"

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...