Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Man har kun ett forsøk på å forbedre karakteren i et emne man allerede har bestått. Tar du konteeksamen har du ikke bestått emnet enda.

Kilde? Jeg sier ikke at du nødvendigvis tar feil, bare at det hadde vært godt å ha en pålitelig kilde på det annet enn en-to bastante forumbrukere.

Ikke at det egentlig har noe å si for min del. Har ingen planer om å ta opp igjen fag i den nærmeste fremtid. Neppe noensinne egentlig. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke se at det står noe sted at man ikke kan konte på gjentak (skummet raskt gjennom og gjorde tekstsøk).

NTNUs styre har 22.05.2008 vedtatt en endring i studieforskriftens § 30:

Og deretter:

http://www.ntnu.no/studier/eksamen

Vær oppmerksom på at trekk under eksamen også gjelder som forsøk. (med teskje: trekk = levere blankt)

Ellers burde det være rimelig rett fram at dette gjelder både ordinæreksamen og kont. Hvis du også tar i betraktning at du ikke får ta kont uten å ha gyldig fravær på ordinæreksamen så er det enda mer rett fram å forstå hvordan opplegget er.

Endret av villalobos
Lenke til kommentar

Øy.. Hvem er han sykt rå fyren som alltid spiser middag i RF-kantina. Han er ganske karakteristisk, blant annet ved at han er over middels skjeggete og bærer rundt på en 250 liters tursekk som ser full ut. Er det en professor? (Kun ut av nysgjerrighet fra min side, asso).

Han her ?

Edit: kom for sent ser jeg

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar

Dæven du steike.. Det er han, ja. Der har du jo hele livshistorien hans og et par timer til med snadderlesning i et layout som kan få enhver webdesigner til å smelte sammen i en eneste lang serie av orgasmer. Har du sett... Fantastisk med navnebytte og greier også. :)

PS: Forøvrig er det ikke første gang jeg ser han, hvis det i så fall ville fått meg til å fremstå som blind skråstrek lite observant.

Lenke til kommentar

Datateknikk sin linjeforening, Abakus, hadde ett lengre intervju med Sekkemannen i avisen sin og ble deretter politianmeldt.. Som de fleste som har kommer i kontakt med Sekkemannen.

Studentradioen gjorde vel også et intervju med Sekkemannen for noen år siden som kanskje er mulig å spore opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...