Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker hvordan FAQ-en bare gjør alt mer forvirrende;

Q: Er det snakk om total trafikkmengde på 10GB, eller er det snakk om 10GB inn eller 10GB ut?

A: Dersom du har mottatt over 10GB i løpet av 24 timer blir du koblet vekk. Dersom du har sendt fra deg over 10GB i løpet av 24 timer blir du koblet vekk.

Altså, er det snakk om X+Y=Z (X<10, Y<10) eller er det snakk om X+Y<10?

Lenke til kommentar

Jeg liker hvordan FAQ-en bare gjør alt mer forvirrende;

Q: Er det snakk om total trafikkmengde på 10GB, eller er det snakk om 10GB inn eller 10GB ut?

A: Dersom du har mottatt over 10GB i løpet av 24 timer blir du koblet vekk. Dersom du har sendt fra deg over 10GB i løpet av 24 timer blir du koblet vekk.

Altså, er det snakk om X+Y=Z (X<10, Y<10) eller er det snakk om X+Y<10?

Du gjør det mer komplisert enn det trenger være. Det som står der er at opp- og nedlastning er på hver sin kvote. Jeg synes iallefall denne setningen var veldig oppklarende første gangen jeg leste den. :)

Lenke til kommentar

Med litt godvilje så kommer jeg frem til det samme, men jeg synes bare at det hele var utrolig kronglete formulert. :p

Jeg flytter forresten inn på nye Berg studentby over nyttår (parleilighet). Er det noen her som allerede bor der?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Jeg flytter forresten inn på nye Berg studentby over nyttår (parleilighet). Er det noen her som allerede bor der?

Ja. Men jeg bor i et übersingelt 8-mannskollektiv og snakker ikke med folk som skal flytte inn i parleiligheter.

Neida, noe spesielt du lurer på? Greit her, litt stygg vegg"tapet" kanskje. Nærme gløshaugen.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som var årsaken til brannalarmen på realfag rundt kl 12.40 i dag? Eller var det bare en vanlig brannøvelse?

Biologer... tsk, tsk.

Neida, noe spesielt du lurer på? Greit her, litt stygg vegg"tapet" kanskje. Nærme gløshaugen.

Lurte egentlig bare på om det var noen som visste noe om tv/nettilkobling (kanalpakker, netthastighet etc.).

Var og tittet på et par hybler der oppe tidligere. Tapeten i parleilighetene var standard hvit. :p

Lenke til kommentar

Her står det meste du trenger å vite av slike ting.

"Alle våre boliger, med unntak av Klostergata 20, har grunnpakken fra Canal Digital inkludert i leien. Vi tilbyr kun analoge signal. Ønsker du flere kanaler eller digitale signal må du selv leie/kjøpe dekoder av Canal Digital. Lisensavgift betales av leietakeren direkte til NRK."

Internett er 100/100 Mb/s med maks 10 GB download og 10 GB upload per dag, ellers blir nettet sperra i noen dager (2 første gang, 4, 8 osv.)

Jeg trodde det var sponplate- og/eller murvegger i alle leilighetene på Berg, men det stemmer ikke?

Lenke til kommentar

Her står det meste du trenger å vite av slike ting.

"Alle våre boliger, med unntak av Klostergata 20, har grunnpakken fra Canal Digital inkludert i leien. Vi tilbyr kun analoge signal. Ønsker du flere kanaler eller digitale signal må du selv leie/kjøpe dekoder av Canal Digital. Lisensavgift betales av leietakeren direkte til NRK."

Hmm, så da er det altså mulig for meg å videreføre mitt CD-abonnement med dekoder og alt når jeg flytter til Berg. Det eneste jeg trenger å betale er 250,- i mnd. for Premier League + TV2 Sport. Hmm, det var interessant. :)

Jeg trodde det var sponplate- og/eller murvegger i alle leilighetene på Berg, men det stemmer ikke?

Det var noe mur på soverommet, men det var ikke mye (dekkes lett til av et bilde/plakat). Resten av leiligheten virket som om var hvitmalt sponplate/tapet. Helt ok med andre ord.

Lenke til kommentar

Stygge sagflismønstrede plater her iallefall, med veldig tydelige spikrer overalt. Kjipt. Tenkte jeg skulle starte fra scratch med tomt rom og innrede til et skikkelig cute jenterom, og så er det masse gul møkk på veggene og blå/grått gulv. :w00t:

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som var årsaken til brannalarmen på realfag rundt kl 12.40 i dag? Eller var det bare en vanlig brannøvelse?

Innsida sier følgende:

"Brannalarm i realfagbygget kl:12,37. Glassgård bygg D vest. Årsak: Personlift kom i skade i å komme bort i en detektor."

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...