Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Middagsbufféene på fredager i Hangaren, hvordan er den lagt opp? På nettsidene til SIT står det at det ikke er lov til å ta flere enn ett fat; vil dette si en porsjon eller ett fat pr. person men kan fylle på så mange ganger en vil? (Iom. at det heter middagsbuffée

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Svarer ikke på Kloffsk sitt spørsmål*

Nei,vel. Takk for at du sa i fra.

Nei, men du er en total idiot uten sosialeantenner. Du setter alt på spissen og er ikke noe annet en utrolig irriterende.

Mitt svar fikk +4, ditt står fortsatt med 0? (Jeg kan i hvert fall skrive:-))

Det er som å si at man burde studere data fordi man synes det er gøy å spille på playstation. Eller studere komtek fordi man liker å se på lolcats. :)

Det er de som begynner på data av helt teite grunner. Få som begynner der kan programmere fra før av.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

kloffsk har et poeng.

Til de som studerer Fysikk og matematikk: er det vanskelig og krevende? Og hva slags yrker kan en få dersom en gjennomfører studiet?

Mange går ut i forskerstillinger, og en god andel tar PhD. Det er muligens den tyngste akademiske sivilingeniørlinjen, og som Åsmund sa under årets immfest for fysmat: "Da jeg begynte på data trodde jeg at jeg hadde valgt den mest nerdete linjen, men der tok jeg feil. De største nerdene finner du på fysmat" (fritt sittert)

Sånn. Da har jeg reddet tråden med min ekspertise igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...