Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har et forslag til et enkelt fag jeg kan ta ved NTNU slik at jeg oppnår fullt stipend. Helst minst mulig arbeid og lettest mulig stoff, da jeg tenker på å kun lese et par dager før eksamen.

Har hørt om "Medisin for ikke-medsinere".

Noen som har noen andre forslag? Helst ta med en liten begrunnelse.

7689903[/snapback]

Slenger meg på den.

Er det forresten noen som vet om man kan gjøre et nytt forsøk på ex.phil allerede til våren? Eller må man vente til kont.eksamen?

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar
Er det noen forskjell på disse fagene?

-Filosofi/Vitenskapsteori

-Ex.phil

Er jo egentlig litt viktig å vite siden det er aktuelt for mange å bytte linje etter et eller to år.

7690560[/snapback]

Ex.Phil = Filosofi/Vitenskapsteori.

Eller har jeg misforstått noe grunnleggende nå?

Lenke til kommentar
Er det noen forskjell på disse fagene?

-Filosofi/Vitenskapsteori

-Ex.phil

Er jo egentlig litt viktig å vite siden det er aktuelt for mange å bytte linje etter et eller to år.

7690560[/snapback]

Ex.Phil = Filosofi/Vitenskapsteori.

Eller har jeg misforstått noe grunnleggende nå?

7690569[/snapback]

Er bare at på noen studieprogram står det ene og på noen det andre navnet. :hmm:

Lenke til kommentar

Herregud, EiT ... for et søppelfag.

Nå har de atpåtil klart å finne ut at de kan tjene ekstra mye penger på EiT ved å selge EiT-boka for 180kr ... Den finnes også bare på norsk og da EiT ledelsen ble obs på at det faktisk fantes engelske EiT-landsbyer laget de en "kortversjon" av EiT-boka som er en lefse av no kluss som selges for 100kr ...

Og det skulle ikke være nok, neida, Landsbylederen vet ikke akkurat mye og når man spør (om lengden på oppgaven, fokus etc.) er svaret at "Det står nok i EiT-boka" ...

EiT ER NO JÆVLA DRITT.

Lenke til kommentar
Kompendiet som ligger på nettsidene, eller i boka?

7696318[/snapback]

Hmm, har skumma gjennom de første 20 sidene i kompendiet, men finner ikke stort.. Har ikke hatt fysikk siden 2fy, så tror det faget kommer til å bli temmelig utfordrende :hmm:

Edit: Ordet "trinse" er ikke å finne i kompendiet (har søkt i acrobat reader), så får vel sjekke boka i ettermiddag.

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar
Hvordan er fysikkforeleseren i år? Fortsatt like dårlig? :p

7696345[/snapback]

Raaen i år, var vel det før også.. Synes han ikke er så aller værst foreløpig, men det er jo temmelig enkelt stoff vi gjennomgår.

Hmm, har skumma gjennom de første 20 sidene i kompendiet, men finner ikke stort.. Har ikke hatt fysikk siden 2fy, så tror det faget kommer til å bli temmelig utfordrende  :hmm:

7696348[/snapback]

Det lønner seg nok heller å lese nøye gjennom innholdsfortegnelsen og finne det som er relevant.

Eventuelt kan du gå på wikiversity og se om du finner noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...